Olen 50 v. ja odotan ekaa lasta, kysykää mitä haluatte?

• Viestiketjun aloittaja rr
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pelkäätkö, että tissit alkaa roikkua raskauden jälkeen? =)
No en. En tiedä, miten imetys sitten aikanaan tulee sujumaan. Mitä sillä muuten on väliä, jos alkaa roikkua? Voihan niihin sitten täytettä laitattaa.

ap
Oikeesti? :eek:
Mikä siinä sinua ihmetyttää? Onhan niitä hyvin nuoriakin, jotka ovat raskaana. Joku 13 v. on kyllä vähän surullinen tapaus. Mutta jos 50 v. pitää itsestään hyvää huolta, niin miksikäs ei.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oikeesti? :eek:
Mikä siinä sinua ihmetyttää? Onhan niitä hyvin nuoriakin, jotka ovat raskaana. Joku 13 v. on kyllä vähän surullinen tapaus. Mutta jos 50 v. pitää itsestään hyvää huolta, niin miksikäs ei.
En osaa tarkasti sanoa, itse sain esikoisen 30-vuotiaana ja kauhistuttaisi ajatus että siitä vielä 20 vuotta eteenpäin olisin raskaana. Nyt 32-vuotiaana mietin jo että olenko liian vanha hankkimaan lisää lapsia... Onks omilla munasoluilla? Pelkäätkö saavasi vammaisen lapsen?

onnea teille
Kuinkas luulet jaksavasi murkun kanssa. Itse sain 4-kymppisenä kuopukseni, helppo ja kiltti. Yökyöpeli olen itsekin, onneksi. Muuten voisi olla ongelmia valvomisessa mutta lähdemme aina yhtä aikaa.
Sinä olet jo eläkeiässä lapsen murkkuikänä. Mutta ei siinä mitään. Onnea vain, voithan olla ihan toimelias.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja onnea teille:
Kuinkas luulet jaksavasi murkun kanssa. Itse sain 4-kymppisenä kuopukseni, helppo ja kiltti. Yökyöpeli olen itsekin, onneksi. Muuten voisi olla ongelmia valvomisessa mutta lähdemme aina yhtä aikaa.
Sinä olet jo eläkeiässä lapsen murkkuikänä. Mutta ei siinä mitään. Onnea vain, voithan olla ihan toimelias.
Minunkin lapseni voi olla helppo ja kiltti. Sitähän ei tiedä etukäteen.

Yhteistyössä