Olen 48% psykopaatti

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Taitaa riittää tältä erää, lähden testailemaan josko uni tulisi. Mutta varuiksi heippa ja yön jatkoja! :wave:



:hug: hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia... tietty!
Yritähän ehtiä kerhoon joskus :D
Juu, tarvii koittaa.. pääseepähän tutustuun siihenkin nyt että kuinka semmonen toimii! :hug:

Siiperi, jos kiinnostaa niin Yölliset koodaajat kerhossa olisi vielä tilaa sullekin.. laitan sulle salasanan yynä jos tahdot liittyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Taitaa riittää tältä erää, lähden testailemaan josko uni tulisi. Mutta varuiksi heippa ja yön jatkoja! :wave:



:hug: hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia... tietty!
Yritähän ehtiä kerhoon joskus :D
Juu, tarvii koittaa.. pääseepähän tutustuun siihenkin nyt että kuinka semmonen toimii! :hug:

Siiperi, jos kiinnostaa niin Yölliset koodaajat kerhossa olisi vielä tilaa sullekin.. laitan sulle salasanan yynä jos tahdot liittyä.
Juu laita vaan! En tiä noista kerhoista mitään, mut sittenpähän selviää! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja se jota vihaat:
ootkos vieläkin???
Minä vai? Juu, juu olen toki siis 48 prosenttisesti psykopaatti jos sitä tarkoita, ja käyrä on edelleen nousussa! =)
Eikun oletko viel vihainen mulle?
Mistäs mä sulle vihanen oisin? :whistle: Turparullalla? ;)

Selvennä kuka oot ja miksi oisin sulle vihainen niin saat varmaan vastauksen kysymykseesikin
 
en vaan saa toimimaan,tuliko tää?
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja se jota vihaat:
ootkos vieläkin???
Minä vai? Juu, juu olen toki siis 48 prosenttisesti psykopaatti jos sitä tarkoita, ja käyrä on edelleen nousussa! =)
Eikun oletko viel vihainen mulle?
Mistäs mä sulle vihanen oisin? :whistle: Turparullalla? ;)

Selvennä kuka oot ja miksi oisin sulle vihainen niin saat varmaan vastauksen kysymykseesikin
Eikuun vaan tosta nimestä,en tarkoittanut nyt niin pahasti, mut ymmärsit kai??


 
Alkuperäinen kirjoittaja en vaan saa toimimaan:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja se jota vihaat:
ootkos vieläkin???
Minä vai? Juu, juu olen toki siis 48 prosenttisesti psykopaatti jos sitä tarkoita, ja käyrä on edelleen nousussa! =)
Eikun oletko viel vihainen mulle?
Mistäs mä sulle vihanen oisin? :whistle: Turparullalla? ;)

Selvennä kuka oot ja miksi oisin sulle vihainen niin saat varmaan vastauksen kysymykseesikin
Eikuun vaan tosta nimestä,en tarkoittanut nyt niin pahasti, mut ymmärsit kai??
Niin siis meinaat sitä sekoilua termistä nuori aikuinen vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Alkuperäinen kirjoittaja uah:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Olen 61% kyylä :ashamed: :whistle:
Haluutsä tietää, meil on naapuri joka on 100% KYYLÄ!
se tuijotta meille leikkipuistosta jokapäivä
Mmmm... ihanaa! Teeppä varmuuden vuoksi sen puolesta toi psykopaatti testikin

:whistle:
http://www.testimaa.com/testi.php?t=psyko

 
eli olet vihanen
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja se jota vihaat:
ootkos vieläkin???
Minä vai? Juu, juu olen toki siis 48 prosenttisesti psykopaatti jos sitä tarkoita, ja käyrä on edelleen nousussa! =)
Eikun oletko viel vihainen mulle?
Mistäs mä sulle vihanen oisin? :whistle: Turparullalla? ;)

Selvennä kuka oot ja miksi oisin sulle vihainen niin saat varmaan vastauksen kysymykseesikin
 
Jaa olen vai? :xmas:
Älä huoli en ole. Ihan lämmöllä mä olen sua muistellut ja useita otteita täällä perääsikin jo huudellut kun sua ei ole näkynyt.. =)

Voisitko mitenkään kirjoittaa vähän selvemmin? :whistle: hämää kun osa tekstistäsi on otsikossa, osa nimimerkissä ja osa itse viestissä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Jaa olen vai? :xmas:
Älä huoli en ole. Ihan lämmöllä mä olen sua muistellut ja useita otteita täällä perääsikin jo huudellut kun sua ei ole näkynyt.. =)
nokun en kauhesti oo. Tietokonekin oli rikki.
jaa oikein lämmöllä,ehkä sait must ihan omanlaatuisen kuvan, mut ota selvää, ehken ookkaan niin hirvee,Mist sitä tietää???
 
Sitä paitsi suoranaista vihaa on vaikea tuntea ketään palstalaista kohtaan, pakko kyllä myöntää että jotkut ärsyttää välillä, mutta sen vahvempia tunteita ei täällä pintaan ole noussut. Tosin on maailmassa pari ihmistä joita ihan oikeasti koen vihaavani, mutta sinä rakkain Turparullalla et heihin lukeudu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Jaa olen vai? :xmas:
Älä huoli en ole. Ihan lämmöllä mä olen sua muistellut ja useita otteita täällä perääsikin jo huudellut kun sua ei ole näkynyt.. =)
nokun en kauhesti oo. Tietokonekin oli rikki.
jaa oikein lämmöllä,ehkä sait must ihan omanlaatuisen kuvan, mut ota selvää, ehken ookkaan niin hirvee,Mist sitä tietää???
No ainakin olet erikoinen persoona? :) Ja ei sun kanssa palstaillessa ainakaan tylsää ole..
 

Yhteistyössä