Olen 48% psykopaatti

enkä osaa kirjautuu, kun en muista....
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Jaa olen vai? :xmas:
Älä huoli en ole. Ihan lämmöllä mä olen sua muistellut ja useita otteita täällä perääsikin jo huudellut kun sua ei ole näkynyt.. =)

Voisitko mitenkään kirjoittaa vähän selvemmin? :whistle: hämää kun osa tekstistäsi on otsikossa, osa nimimerkissä ja osa itse viestissä..
Mä en taas tarkottanut siitä sun nimestä, mistä kaikki alkoi, muutakuin ihmetellä sitä et ootko tosiaan nuori vai aikuinen vai jotain joka esit
nuorta joka on aikuinen.... ja jotain siltä väliltä... Mut kun et tuntenut mua ja mun sekoiluu, niin melkein tuntu et suutuit siitä, mut siis en tarkottanut mitään pahaa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja enkä osaa kirjautuu:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Jaa olen vai? :xmas:
Älä huoli en ole. Ihan lämmöllä mä olen sua muistellut ja useita otteita täällä perääsikin jo huudellut kun sua ei ole näkynyt.. =)

Voisitko mitenkään kirjoittaa vähän selvemmin? :whistle: hämää kun osa tekstistäsi on otsikossa, osa nimimerkissä ja osa itse viestissä..
Mä en taas tarkottanut siitä sun nimestä, mistä kaikki alkoi, muutakuin ihmetellä sitä et ootko tosiaan nuori vai aikuinen vai jotain joka esit
nuorta joka on aikuinen.... ja jotain siltä väliltä... Mut kun et tuntenut mua ja mun sekoiluu, niin melkein tuntu et suutuit siitä, mut siis en tarkottanut mitään pahaa....
No joo, väärinkäsitystähän se taisi koko juttu olla? Mutta oliko sulle oikeasti termi nuori aikuinen ihan vieras juttu? Oli jotenkin vaikea uskoa että joku olisi tuosta sanasta jotain ällöttävää löytänyt..
 
kiva
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Jaa olen vai? :xmas:
Älä huoli en ole. Ihan lämmöllä mä olen sua muistellut ja useita otteita täällä perääsikin jo huudellut kun sua ei ole näkynyt.. =)
nokun en kauhesti oo. Tietokonekin oli rikki.
jaa oikein lämmöllä,ehkä sait must ihan omanlaatuisen kuvan, mut ota selvää, ehken ookkaan niin hirvee,Mist sitä tietää???
No ainakin olet erikoinen persoona? :) Ja ei sun kanssa palstaillessa ainakaan tylsää ole..
Ai olen erikoinen? Mitenköhän?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Jaa olen vai? :xmas:
Älä huoli en ole. Ihan lämmöllä mä olen sua muistellut ja useita otteita täällä perääsikin jo huudellut kun sua ei ole näkynyt.. =)
nokun en kauhesti oo. Tietokonekin oli rikki.
jaa oikein lämmöllä,ehkä sait must ihan omanlaatuisen kuvan, mut ota selvää, ehken ookkaan niin hirvee,Mist sitä tietää???
No ainakin olet erikoinen persoona? :) Ja ei sun kanssa palstaillessa ainakaan tylsää ole..
Ai olen erikoinen? Mitenköhän?
No sanoithan itsekin sekoilevasi?
 
no ei se mitään
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Jaa olen vai? :xmas:
Älä huoli en ole. Ihan lämmöllä mä olen sua muistellut ja useita otteita täällä perääsikin jo huudellut kun sua ei ole näkynyt.. =)
nokun en kauhesti oo. Tietokonekin oli rikki.
jaa oikein lämmöllä,ehkä sait must ihan omanlaatuisen kuvan, mut ota selvää, ehken ookkaan niin hirvee,Mist sitä tietää???
No ainakin olet erikoinen persoona? :) Ja ei sun kanssa palstaillessa ainakaan tylsää ole..
Ai olen erikoinen? Mitenköhän?
AHAA ?se sekoilu ei nyt ihan sitä tarkoittanut..
No sanoithan itsekin sekoilevasi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Hän myöskin esiintynyt mm nikeillä HERVOTON, teneriffa, vilkas, Pöh, nuori aikuinen pimee, Lopeta jo, Yököttävä... nämä nyt ainakin ekana muistuu mieleen.
No en kyl mikään nuori aikuinen pimee oo koskaan ollut....Ensinnäkään en oo nuori.
 

Yhteistyössä