olempas minä huono äiti...

  • Viestiketjun aloittaja pyry
  • Ensimmäinen viesti
pyry
no nyt sitten vaan täydelliset äiteet kivet käteen ottakaa!!
minä vein lapseni hoitoon vapaapäivänäni, jotta saan siivottua koko kodin lattiasta kattoon!!

hyi minua, että olenkin epäkelpo äiti =)
 
Meillä on tietty määrä hoito päiviä ja maksan jokaisesta ja nyt hoito täti sano että tuo sitten vaikka sulla ois vapaataki kun kerta maksan niin ja näin, mun ei nyt ainakaan kannata kantaa huonoa omaa tuntoa siitä että että lapset on hoidos ja mä kotona tai jossain shoppalu reissulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Kukin tavallaan, ite en veis mutta...
Eli sun mielestä siis ei sais hoitoon sen takia viedä?
Niin, joku olisi voinu tarvita vaikka tän päivän ajan varahoitopaikkaa..

Samallahan sitä lapsillekkin opettaa pieniä kotihommia kun ite niitä tekee..
Lattiasta kattoon -siivous ei kyllä mun mielestä kuulosta pieneltä kotihommalta.
 
=) :wave: Täällä toinen huono äiti, mutta en kyllä siitä stressiä ota. Nyt kotona kun pikkuinen on vasta 3 kk ja isompi tyttö on tarhassa. Saa tehtyä kotihommia ja jos ei maistu kotihommat niin lötköttelen. Kun olin töissä ja oli vapaapäivä ja tytöllä oli tarhapäivä kyllä hänet sinne vein... tosin tuli haettua usein aikaisemmin pois. Silloin sai kätevästi tehtyä kotityöt yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Kukin tavallaan, ite en veis mutta...
Eli sun mielestä siis ei sais hoitoon sen takia viedä?
Niin, joku olisi voinu tarvita vaikka tän päivän ajan varahoitopaikkaa..

Samallahan sitä lapsillekkin opettaa pieniä kotihommia kun ite niitä tekee..
:LOL: Sori mut oli pakko nauraa :ashamed: Mut näkisit mitä meillä se siivous on ton vähän yli 1v kanssa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Kukin tavallaan, ite en veis mutta...
Eli sun mielestä siis ei sais hoitoon sen takia viedä?
Niin, joku olisi voinu tarvita vaikka tän päivän ajan varahoitopaikkaa..

Samallahan sitä lapsillekkin opettaa pieniä kotihommia kun ite niitä tekee..
Lattiasta kattoon -siivous ei kyllä mun mielestä kuulosta pieneltä kotihommalta.
Kenestä kuullostaa kenestä ei... ite en veis ja sillä siisti
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Kukin tavallaan, ite en veis mutta...
Eli sun mielestä siis ei sais hoitoon sen takia viedä?
Niin, joku olisi voinu tarvita vaikka tän päivän ajan varahoitopaikkaa..

Samallahan sitä lapsillekkin opettaa pieniä kotihommia kun ite niitä tekee..
:LOL: Sori mut oli pakko nauraa :ashamed: Mut näkisit mitä meillä se siivous on ton vähän yli 1v kanssa :D
Naura ihan rauhassa, mie pystyn hyvin siivoomaan 2,5 vuotiaan ja 1v3kk kanssa että revi siitä... tietysti ihmisiä on erilaisia
 
Alkuperäinen kirjoittaja viivin:
=) :wave: Täällä toinen huono äiti, mutta en kyllä siitä stressiä ota. Nyt kotona kun pikkuinen on vasta 3 kk ja isompi tyttö on tarhassa. Saa tehtyä kotihommia ja jos ei maistu kotihommat niin lötköttelen. Kun olin töissä ja oli vapaapäivä ja tytöllä oli tarhapäivä kyllä hänet sinne vein... tosin tuli haettua usein aikaisemmin pois. Silloin sai kätevästi tehtyä kotityöt yms.
Oliko sillä lapsellakin halutessaan vapaapäivä jolloin sai vaan lötkötellä kotosalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ponnari:
Tekisin ihan samoin! Se tuntuu niin juhlalta jos saa ihan rauhassa siivota ja häärätä ilman auttavia käsiä!
Tämä on totta!! Siivoankin useimmiten yksin ja rauhassa kun mies kotona.
Ei tulisi mieleenkään viedä lapsia hoitoon siivouksen takia. Eri asia, jos yh eikä apuja lähellä, silloin ymmärrän.
 
XXS
Siivoaminen on paljon mukavempaa kun sen saa tehdä kaikessa rauhassa omaan tahtiin. Jos lapsi olisi ollut päivän kotona, ei äiti olisi ennättänyt hänen kansaan leikkimään tai ulkoilemaan. Joten hyvä ratkaisu oli!
 

Yhteistyössä