Poika 1v1kk hokee isiä koko ajan, ei osaa edes äitiä sanoa.
Ei suostu syömään kuin tappelun kans, jos minä syötän. Mieheltä syö kuin enkeli.
Ei juo minulta maitoa muuta kuin tappelun kans. Miehen ei tarvi kuin tuttipulloa vilauttaa, niin poika menee innoissaan isänsä syliin juomaan maitonsa.
Minä yritän nukuttaa, karjuu pää punaisena. Isänsä saa pojan uneen viidessä minuutissa ilman kitinöitä.
Kun otan pojan syliin, alkaa hän yleensä karjumaan. Mutta eipä ala miehelle.
On muutenkin minun seurassa koko ajan pahantuulinen, mutta ei muiden kans.
Ihanaa tämä äitiys. Eikä pitäs mitään traumoja olla minusta, kun en ole ikinä poikaa fyysisesti rankaissut tai muutenkaan huutanut. Toki normaalisti kieltänyt, jos tekee jotain mitä ei sais tehdä.
Ei suostu syömään kuin tappelun kans, jos minä syötän. Mieheltä syö kuin enkeli.
Ei juo minulta maitoa muuta kuin tappelun kans. Miehen ei tarvi kuin tuttipulloa vilauttaa, niin poika menee innoissaan isänsä syliin juomaan maitonsa.
Minä yritän nukuttaa, karjuu pää punaisena. Isänsä saa pojan uneen viidessä minuutissa ilman kitinöitä.
Kun otan pojan syliin, alkaa hän yleensä karjumaan. Mutta eipä ala miehelle.
On muutenkin minun seurassa koko ajan pahantuulinen, mutta ei muiden kans.
Ihanaa tämä äitiys. Eikä pitäs mitään traumoja olla minusta, kun en ole ikinä poikaa fyysisesti rankaissut tai muutenkaan huutanut. Toki normaalisti kieltänyt, jos tekee jotain mitä ei sais tehdä.