Peyote
[QUOTE="...";28808916]Nooh, tämähän taisi ollakin hyvän mielen ketju, anteeksi Sisimpäni vain HUUTAA rakkautta... Siinä toisessa ihmisessä oli todella jotain mitä en osannut odottaa, mutta koska olin jo raskaana niin.. halusin perheen ja kaikki muu hänessä on niin hyvää ja ihanaa, mutta miksi hän petti luottamukseni Kahdessa vuodessakaan ei yli pääse sellaisesta. Miksi en ole rakastunut häneen. Ei mikään ole auttanut, ei hänen muuttumisensa, ei mikään. Että onko normaalia olla ei-rakastunut jo kolmen vuoden jälkeen vai?[/QUOTE]
Kaitpa se on normaalia, jos sun odotukset on täysin petetty. Jos antaa paljon eikä saakaan itse sitä takaisin, niin voi se rakastaminen loppua. En mä usko, että romanttisen rakkauden pitäiskään ollanihan pyyteetöntä, vaan molempien pitää saada siitä jotain. Tai ettei ainakaan jäis ihan miinukselle.
Kaitpa se on normaalia, jos sun odotukset on täysin petetty. Jos antaa paljon eikä saakaan itse sitä takaisin, niin voi se rakastaminen loppua. En mä usko, että romanttisen rakkauden pitäiskään ollanihan pyyteetöntä, vaan molempien pitää saada siitä jotain. Tai ettei ainakaan jäis ihan miinukselle.