olavaa ketuttaa ku käpy on jäässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

olava

Aktiivinen jäsen
09.03.2006
4 750
1
36
Mä olen niin kypsä! Tossa mein kuusiaidan takana on vapaa-ajan keskus missä on tenniskenttä ja pieni lampi ja sen rannalla mökki ja sit tollanen skeittialue. No tuohan on sinänsä ihan hyvä, mutta nää kylän mopilijat ja traktorilla ajelijat huudattavat siinä vehkeitään joka jumalaton päivä |O Mein pikkanen ei pysty nukkuun pihalla ku se meteli on nii kamala, ja omas pihas ei viitti pahemmin mitää pihajuhlia pitää ku ei meinaa kuulla mitä toinen sanoo :(

Soitin joku aika sitten kunnanvirastoon ja kysyin saako tuossa noilla vehkeillä mellastaa ja sieltä tuli tiukka ei, pyydettiin josko me voitas asiasta noille mopoilijoille sanoa ja nyt olen sanonut. Asenne on ihan päin kettua... nätisti olen sanonu jotta asia on näin ja asiasta voi ottaa yhteyttä kunnanvirastoon tai tulla meille jutteleen, niin jätkät vaan potkii kiviä massa ja sudittelee vehkeillään ja sanoo entäs sitten... koitin kysyä, että miltä niistä tuntuis jos joku tulis niitten talon eteen kunnalliselle tielle useemmaks tunniks päivässä joka päivä pitään tollasta meteliä... ni ei ei mitään reagtiota, voisivat edes silmiin katsoa ku puhutaan.

Saas kattoa koska mein tontti on täynnä vihaisia vanhempia kun heidän kullan nuppujaan kielletään :/ Mun puolesta saavat leikkiä ja pelata, ei se ihmisten ääni siitä kuultuna haittaa yhtään, mut tollanen järjetön suoraan sanottuna paskaringin ajaminen ja sudittaminen on ihan älytöntä eikä tohon paikkaan kuulu.

Täytyy varmaan nuorisotyön ammattilaisena ruveta kylälle kehittämään jotain toimintaa noille nuorille, muuten kesän tullen ne lomalla ollessaan nuo teinit tulevat tuohon juopottelemaan...

Harmillinen tilanne. Minusta sinä et voi ottaa vastuuta asiasta, kun et mikään järjestyksenvalvoja kuitenkaan ole. Eikä teinit usko ketä tahansa mammaa, joka tulee nalkuttamaan. Ei niillä varmaan ole muutakaan paikkaa. Joku vois tulla kunnasta ihan viran puolesta ohjeistamaan, että tyhjäkäynti ja kiihdyttely kielletty.

Mie en usko että olava sun sanomisilla on paljoakaan painoarvoa mopoilijoille, ellet sitte leivo niille käpykakkua ja tarjoo mehua ja sovi nätisti jotta ois kiva kun ei mopoja enää rällytettäis turhaan, että pikku olavankin saisi nukkua rauhassa.

No mä voisin leipoo vaikka 10 käpykakkua jos lopettaisivat :) itseasiassa pyysin teinit tuleen mielummin meille grillaan tohon katokseen ja tekeen pieniä pihahommia, mut ei taida sekään ottaa tuulta siipien alle, eli ei musta tukka liito-olavaa, kupsahdan käpyineni maahan. No taistelu on alkanut, jos ei ala rauhottuun ni sitten alan tekeen kuten kunnan isät heti alkuun suositteli, se vaan on poikia kohtaa kovin ikävää:( käskettiin ottaan rekkarit ylös ja soittaa heille, he hoitaa loput, poliisin kanssa tai ilman ja tohon en haluis tämän menevän :(

Yhteistyössä