S
se on totuus
Vieras
Kai sulla on jo paikka jollain osastolla?
Ei, jätin sen homoille jotka menevät sinne
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kai sulla on jo paikka jollain osastolla?
Sun logiikan mukaan kaikki on jotka on omaa mieltään asiasta ja ei hyväksy on järjetöntä ja kammoksuttavaa, myös sotimien nuskonnon takia on sinun mielestä hyväksyttävää kun se vaan nyt on niin, taidat olla harvinaisen tyhmä oikea kunnon homo hippi kun jaksat vaan puolustaa lepakoita ja homoja, se kaikki on heteroilta pois ja saattavat ihmiset aliarvostetuiksi naimalla omaa sukupuoltaan, kuuluvat myös eläimiin sekaantujiin sillä ei ole enää mitään väliä onko se lammas vai samaa sukupuolta oleva jota jyystää, se on kaikinpuolin tuomittavaa ja järjenvastaista kaikissa muodoissa.
Ei, jätin sen homoille jotka menevät sinneNe sitä paikka tarvii enkä minä =)
Eikö ole aikamoinen ristiriita että sinäkin todennäköisesti tunnet vähintään yhden ihmisen joka on homoseksuaali mutta syvällä kaapissa kaltaistesi takia, pidät häntä ihan normaalina ihmisenä, jopa mukavana tyyppinä, mutta kaikki muuttuisi jos saisit tietää hänen seksuaalisen suuntautumisensa, yhtäkkiä ihminen olisikin ihan eri, kaikki nollaantuisi mikä hänessä on hyvää ja jäljellä olisi enää kamala kuvottava HOMO! ?
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23418925:Siinä videossahan oli nuori tyttö, joka kertoi omaa kokemustaan asiasta. Sen videon päätarkoitus tai sanoma ei lainkaan ollut verrata homoutta murhaamiseen, vaan sen keskeinen sanoma on se, että Jumala voi muuttaa ihmistä.
Ymmärrän, että monet ovat loukkaantuneita, mutta otsikko, jossa sanotaan, että kampanjassa verrattan homoja ja murhaajia keskenään, on täysin puolueellinen ja tarkoitushakuinen ja ampuu kauas ohi siitä, mistä oli kyse. Kyse oli tuon tytön omasta kokemuksesta ja hänen kertomuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23418925:Siinä videossahan oli nuori tyttö, joka kertoi omaa kokemustaan asiasta. Sen videon päätarkoitus tai sanoma ei lainkaan ollut verrata homoutta murhaamiseen, vaan sen keskeinen sanoma on se, että Jumala voi muuttaa ihmistä.
Ymmärrän, että monet ovat loukkaantuneita, mutta otsikko, jossa sanotaan, että kampanjassa verrattan homoja ja murhaajia keskenään, on täysin puolueellinen ja tarkoitushakuinen ja ampuu kauas ohi siitä, mistä oli kyse. Kyse oli tuon tytön omasta kokemuksesta ja hänen kertomuksesta.
Tästä tulee mieleen eräs palstalainen joka mulle pohti sitä, että hänestä on outoa, miten nyt moni pitää häntä ihan eri ihmisenä kun hän ei itse koe muuttuneensa lainkaan. Että miten niin pieni asia voikaan saada aikaiseksi niin vahvan reaktion muissa.
Eiköhän loukkaavinta koko jutussa ole se että homoseksuaalisuus esitetään jälleen kerran sairautena josta voi jumalan avulla parantua jos vain tarpeeksi tahtoo. Vai mitä luulet?
sitä mäkin tässä jo vikisin, mutta nää keskustelee mieluummin kaikenmaailman "kilipäiden" kanssa.. Mistähän lie tuomitsemisen tarpeesta johtuu se...
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23418990:Jos se on se loukkaava osa, silloin kannattaa puhua siitä. Silloin ei kai iltalehdenkään kannattaisi laittaa otsikoita, jotka ei itseasiassa vastaa tuota kampanjaa ja videota lainkaan. ymmärrän kyllä sen kannan ihan hyvin. Sitä en ymmärrä, että uskovaiset automaattisesti leimataa homokammoiseksi. En minä ainakaan kammoa homoja, vaikka ajattelenkin, ettei se ole ihan normaalia. Ei minun silmissäni ihminen muutu joksikin kammoittavaksi, jos hän kertoo olevansa homo. Se on aivan juuri hänen oma asiansa.
Kyllähän moni ajattelee minunkin olevan väärässä ja hullu, mutta en minä siitä loukkaannu, sillä se, mihin minä uskon, on minun asiani. Ei muiden ole pakko uskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23419004:Minusta on alkanut tuntua, että ihmisillä on tuomituksi tulemisen tarve. Sen takia kaikki halutaan ottaa pahana ja kiinnitetään hirveästi huomiota kaikkeen tuomitsemiseen ja väännetään joka asiasta joku ihme tuomio.
Koko kampanjastahan tässä on puhuttukin? Mä olen lukenut ketjua ilmeisesti jotenkin eri tavalla kuin sinä, itse en ainakaan takertunut mihinkään "homo on yhtä kuin murhaaja" yleistykseen, vaan mielestäni koko kampanja on mauton ja suvaitsematon.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23419004:Minusta on alkanut tuntua, että ihmisillä on tuomituksi tulemisen tarve. Sen takia kaikki halutaan ottaa pahana ja kiinnitetään hirveästi huomiota kaikkeen tuomitsemiseen ja väännetään joka asiasta joku ihme tuomio.
Mitä ajattelet eläimiin sekaantujista tai lasiin sekaantujista? Kammoatko niitä vaikka ihmisiä nekin vain on.
Eiköhän loukkaavinta koko jutussa ole se että homoseksuaalisuus esitetään jälleen kerran sairautena josta voi jumalan avulla parantua jos vain tarpeeksi tahtoo. Vai mitä luulet?
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23419037:Muitta entäs se videon tyttö? Emmekö me voisi suvaita hänet, hänen kokemuksensa ja hänen kertomuksensa? eikö me voitaisi suvaita se, miten hän kokee muuttuneensa?
Jos joku hetero kertoisi muuttuneensa homoksi, niin kyllähän me senkin suvaitsemme, emmekä sano suvaitsemattomaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23419063:aivan, ja jos otsikko tuolla jutulla on "älä alistu" niin sillä annetaan vaikutelma, et jos olet homoseksuaali, olet sitä sen takia et sulla ei ole ollut voimia kieltäytyä painostuksen alla..