Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä inhoan etanoita, mutta ei niitä mun mielestä pidä poistaa. Mä inhoan myös uskontoja, mutta sallisin niiden olemassaolon kunhan niitä ei tueta verovaroin.
Selväähän se on, että nämä jotka hulluna vastustavat homoja, ovat itse epävarmoja seksuaalisuudestaan. Mun puolesta kuka tahansa saa olla homoista ja heteroista mitä mieltä tahansa, kunhan pitää mielipiteensä itsellään eikä ala haukkumaan toisia sairaiksi, käännyttämään tms. Mutta nää homojen vastustajat eivät tuohon maltillisuuteen kykene vaan hyökkäävät kimppuun, joka tarkoittanee että kokevat homouden uhkaksi itselleen, koska eivät itse ole varmoja itsestään...
Aivan totta. Jokaisessa ihmisessä on biseksuaalisuutta, mutta omaan sukupuoleen kohdistuvat tunteet tukahdutetaan perheen, yhteiskunnan, uskonnollisen yhteisön jne. painostuksesta.
Uskovaiset jostain syystä ahdistuvat tästä ihan hirveästi.
Eihän tuossa ole mitään totuutta koko ajatuksessa. minulla ei ole mitään mielenkiintoa katsella samaa sukupuolta tai mitenkään mielenkiintoa edes hyväksyä homoja.
Eihän tuossa ole mitään totuutta koko ajatuksessa. minulla ei ole mitään mielenkiintoa katsella samaa sukupuolta tai mitenkään mielenkiintoa edes hyväksyä homoja.
Mitä enemmän homoja, sitä enemmän heteroille jää nussittavaa.![]()
Tämä on nyt kolmas kerta puolentoista vuorokauden sisällä, kun joudun huomauttamaan sulle tuosta usealla nikillä kirjoittelusta samassa ketjussa.Eihän tuossa ole mitään totuutta koko ajatuksessa. minulla ei ole mitään mielenkiintoa katsella samaa sukupuolta tai mitenkään mielenkiintoa edes hyväksyä homoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23418835:
No, niin se nyt vain kuitenkin on. Sinun henkilökohtaiset valintasi eivät muuta tätä tosiseikkaa. Homojen pelkääminen ja kammoksuminen on järjetöntä.
Sun logiikan mukaan kaikki on jotka on omaa mieltään asiasta ja ei hyväksy on järjetöntä ja kammoksuttavaa, myös sotimien nuskonnon takia on sinun mielestä hyväksyttävää kun se vaan nyt on niin, taidat olla harvinaisen tyhmä oikea kunnon homo hippi kun jaksat vaan puolustaa lepakoita ja homoja, se kaikki on heteroilta pois ja saattavat ihmiset aliarvostetuiksi naimalla omaa sukupuoltaan, kuuluvat myös eläimiin sekaantujiin sillä ei ole enää mitään väliä onko se lammas vai samaa sukupuolta oleva jota jyystää, se on kaikinpuolin tuomittavaa ja järjenvastaista kaikissa muodoissa.
Minä maksan ilomiellin lisää kirkolle kun se on homoja vastaan saisi olla näkyvämpää kampanjointia homoutta vastaan ehdottomasti !
Selväähän se on, että nämä jotka hulluna vastustavat homoja, ovat itse epävarmoja seksuaalisuudestaan. Mun puolesta kuka tahansa saa olla homoista ja heteroista mitä mieltä tahansa, kunhan pitää mielipiteensä itsellään eikä ala haukkumaan toisia sairaiksi, käännyttämään tms. Mutta nää homojen vastustajat eivät tuohon maltillisuuteen kykene vaan hyökkäävät kimppuun, joka tarkoittanee että kokevat homouden uhkaksi itselleen, koska eivät itse ole varmoja itsestään...
Kunnon kilipään puhetta
![]()
![]()
homoja ei voi pitää yhteiskunnan elätteinä vaan joutavat kuuta kiertävälle radalle
niin karua mutta totta
Eikö??