Oksettaa rv 40

3n äiti
Mulla iski esikoista synnyttäessä niin rajut supistukset päälle, että oksensin mahan tyhjäksi. "Synnytyshorkassa" raajat tärisee ja hampaat kalisee, mutta se tulee vasta kun kohdunsuu on melkein kokonaan auki ja ponnistamisen tarve on juuri tulossa.

Ethän sattumalta kuulu niihin harvoihin ja valittuihin, jotka eivät tunne synnytyskipua? Niitäkin kun on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 3n äiti;28842649:
Mulla iski esikoista synnyttäessä niin rajut supistukset päälle, että oksensin mahan tyhjäksi. "Synnytyshorkassa" raajat tärisee ja hampaat kalisee, mutta se tulee vasta kun kohdunsuu on melkein kokonaan auki ja ponnistamisen tarve on juuri tulossa.

Ethän sattumalta kuulu niihin harvoihin ja valittuihin, jotka eivät tunne synnytyskipua? Niitäkin kun on.
Mulla esikoista odottaessa tuli se tärinä ihan lopussa ja kylmyys, mutta ei oksettanut muistaakseni..

Nyt on viikon tullut menkkajomotusta ja supistuksia säännöllisen epäsäännöllisesti, hirveetä paineentunnetta ja jotenkin tooosi outoa olo. En usko että tää on mitään oksennustautia.. Pelottaa että jos on diabetestä tai raskausmyrkytystä.

Tai sitten vauva tulee pian. Toivotaan. Uskomattoman huono olla :O
 
Ihan tää ilmakin aiheuttanut mulla tommosta. Tosin mulla huono olo rv 39 johtui tulehdusarvojen noususta, tulehduksen syytä ei löydetty.
Niin. Mä en ole tänään käynyt ulkona (nukkunut vain ja siivonnut) + juonut vettä 3l ja syönyt hyvin. Harmi kun sairaala ei ole lähempänä niin voisi jopa käväistä tutkimassa ettei ole myrkytystä ym, mutta ehkä mä ootan keskiviiikon neuvolaan. Ellei nyt olo vielä pahene..
 
Mulla on just ollut samoja oireita aina vähän ennen synnytkseen lähtöä.
Yöt tärissyt horkassa,jalat ja kädet hikoilleet ja vapissut ja oksettanut ihan kamalasti.
Olo oli minullakin todella outo ja kamala ja heikotti todella ja meni voimatkin välillä.
 
Mulla on just ollut samoja oireita aina vähän ennen synnytkseen lähtöä.
Yöt tärissyt horkassa,jalat ja kädet hikoilleet ja vapissut ja oksettanut ihan kamalasti.
Olo oli minullakin todella outo ja kamala ja heikotti todella ja meni voimatkin välillä.
Urgh.. Mulla ei IKINä ole hionnut kädet tai jalat, sen takia olenkin ihan sekaisin täällä :D Varmaan liukastuisin jos lähtisin kävelemään..

Eli kuullostaa lupaavalta :)
 

Yhteistyössä