Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kuka ei tykkää? Mä oon ihan ulalla? Noh, kysynkin, että miksei muka susta tykätä?
no aika moni, kkk. bd. peppari. ja ohan niitä harmaita..niin siis mun mielipiteet on ilmeisesti muista poikkeavia paljonkin, ja ei vaan miellytä..
Ihmettelinkin Pepparin outoa töksähtävää kommenttia kuva-pinossa! :O
juu, tullu huomattua..
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kuka ei tykkää? Mä oon ihan ulalla? Noh, kysynkin, että miksei muka susta tykätä?
no aika moni, kkk. bd. peppari. ja ohan niitä harmaita..niin siis mun mielipiteet on ilmeisesti muista poikkeavia paljonkin, ja ei vaan miellytä..
Ihmettelinkin Pepparin outoa töksähtävää kommenttia kuva-pinossa! :O
juu, tullu huomattua..
No voi hellan duudeli..
Ei kannata palstailla jos on kovin herkkä mieleltään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:sanoinko että olen kokonaan venäläinen?!mun isän isä on venäläinen, ja isän äiti ruottalainen
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:totta, ja olenkin sellainen mitä miehes kuvaili, toki vain puoliks venäläinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:mua jäi vähän vaivaa mistä ap on yleensä päätellyt ettei hänestä pidetä?
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1165241,25
tämä olikin ystävälinen kommentti savannalle....
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja no:Mitäs sulla on Sirkkaa vastaan?
ei mitn.. hän vain loukkaantuu tosi herkästi kaikesta...
Sä et näköjään, kun tuut itkemään ettei susta tykätä.
en oo mitn itkeny, kysynyt asiallisesti, tuo sun kommentti ei ainakaan kovin asiallinen ole..
No lueppa ite huvikses noita juttujas. Ja vielä mietit että jotkut ei susta tykkää? Sinuna en puhuis asiallisesta yhtään mitään.
olen jo lukenu, pari oli aika ilkeästi kirjoitettu, muttei nyt mitn maata kaatavaa, edelleen vaihda asiallisempaan tyyliin. kiitos =)
Jos nuo ei ole mitään maata kaatavaa, niin miksi sä otat nokkiisi mun kirjoitustyylistä, joka ei ole lähelläkään sun tasoasi?
siksi koska jos sulla on jtn asiallista sanottavaa niin sano, jos ei, niin ei ole pakko kirjoittaa mitn, eikös näin?
ja sama koskee sua rakkaimpani. jos ei oo mitään asiallista sanottavaa niin pidä suus kiinni.