A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja myötätuntohali:kuulostaa raskaalta, onko sinulla ap uusi mies elämässäsi , joka jakaa arkeasi?
On, ja ihana mies onkin. Noille lapsille enemmän isä kuin biologinen isänsä ikinä on ollut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myötätuntohali:kuulostaa raskaalta, onko sinulla ap uusi mies elämässäsi , joka jakaa arkeasi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kannattaa myös miettiä yksinhuoltajuutta hakiessa, että
mitäpä jos sinulle sattuu jotain, kenelle lapset joutuvat, ex:lle tietenkin, sellaiselle joka ei edes sinun ollessasi halunnut omia lapsiaan tavata.
Alkuperäinen kirjoittaja mk:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kannattaa myös miettiä yksinhuoltajuutta hakiessa, että
mitäpä jos sinulle sattuu jotain, kenelle lapset joutuvat, ex:lle tietenkin, sellaiselle joka ei edes sinun ollessasi halunnut omia lapsiaan tavata.
Mie olen yksinhuoltaja ja tein oikeusaputoimistossa testamentin, jossa määrätään lapselleni huoltaja, jos kuolen ennen kuin lapsi on täysi-ikäinen. Ja en todellakaan nimennyt tytön isää siihen testamenttiin vaan siskoni, joka on läheisempi tytölleni kuin mikään isä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säälin lapsianne:jos ei isäkään mikään pulmunen niin ei myös äitikään aivopesullaan isää kohtaan
Alkuperäinen kirjoittaja aika:Aika katkeran kuulloinen tunnut olevan,
et kestä itse kritiikkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tapaamisilla ja huoltajuudella ei ole mitään tekemistä keskenään.
Erikseen on huoltajuussopimus ja tapaamissopimus, joten et saa eristettyä lapsia isästään hakemalla yksinhuoltajuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:Mun mielestä yksi suurimmista porsaanrei'istä Suomessa on se että isäällä on oikeus tavata lapsia, ja äidillä velvolisuus lapset tavattavaksi antaa mutta lapsilla ei ole oikeutta tavata isää jos isä ei halua.
Tai siis miten päin vaan, etä ja lähi kun voivat olla toistekinpäin kuin meidän tapauksessa.