Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:Essie, ehditkö laittamaan palautetta..?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:Essie, ehditkö laittamaan palautetta..?
Mä oon tässä koittanut kirjoitella mut mulla se ongelma etten saa ihan täysin mun ajatuksia lauseiksiToi sun tulkinta sai mut meinaan aika hiljaiseksi (mikä on harvinaista)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:Maira, oisitko linjoilla? Voisin kohtapuoliin katsella sulle mitä näkyy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:Maira, oisitko linjoilla? Voisin kohtapuoliin katsella sulle mitä näkyy![]()
Hop, täällä ollaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:No hyvä. Ehdin tosin just kaatamaan kahvia kuppiin, mutta juon tämän ja aloitan sitten. Noin kymmenen minsaa, ehkä, menee vielä?
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:No hyvä. Ehdin tosin just kaatamaan kahvia kuppiin, mutta juon tämän ja aloitan sitten. Noin kymmenen minsaa, ehkä, menee vielä?
Jeps, alotetaanko vaikka varttia vaille?Oon sit asemissa niin ei tartte huudella.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:Maira, huhuu..? Kaikki ok?
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:Maira, huhuu..? Kaikki ok?
Joo mä vähän jäädyin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Toistan nyt vähän itseäni, mut jos sulla on aikaa vielä yhdelle niin ilmoittele :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei, tulkaa sitten kertomaan kelle ap on nähnyt, että onko yhtään realistisia juttuja.![]()