Muutama vapaaehtoinen

Olen pyöreä, vaaleahiuksinen 27v. Täähän on niinku jossain senssipalstalla, kuinka tarkkaan tota ulkonäköä pitää kuvailla :D

Ja mä mietin et mitenkä meidän omistusasuntohaaveen käy?

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Muoks mä tuun mukaan :)

Punaruskea pitkä tukka, ruskeat silmät, 167/77, silmälasit ja kurvikas :)

Liittyykö kysymyksesi jotenkin kotiasioihin?

Kuitenkin vastauksesi tässä:
Odotettavissa edistysaskel asiassa, mutta ei vielä ratkaisevaa päätöstä. Uhrautumista asian eteen, jossa kuitenkin kannattaa pitää rajat, jottei mene marttyyriyden puolelle.. sen jälkeen kellään ei ole enää kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Muoks mä tuun mukaan :)

Punaruskea pitkä tukka, ruskeat silmät, 167/77, silmälasit ja kurvikas :)

Liittyykö kysymyksesi jotenkin kotiasioihin?

Kuitenkin vastauksesi tässä:
Odotettavissa edistysaskel asiassa, mutta ei vielä ratkaisevaa päätöstä. Uhrautumista asian eteen, jossa kuitenkin kannattaa pitää rajat, jottei mene marttyyriyden puolelle.. sen jälkeen kellään ei ole enää kivaa.

Rahasta oli kysymys ja laskuista... miten mein taloudellinen tilanne edistyy eli tullaanko lähituleivaisuudessa elämään vapaammin kuin kädestä suuhun. Tuo taitaa liittyä, mun töihin menoon. Eli joutuisin uhraamaan junnun kotivuosia...

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja rusty:
minä! Punainen tukka, pisamia, 168cm 67kg

Sulle vastauksena, että älä tee nyt vielä lopullisia päätöksiä. Kotona odotettavissa muutos, joku juttu peruuntuu...... Että jos kysymyksesi koski jotain muutosta liittyen perheeseesi/parisuhteeseesi niin sille kieltävä vastaus, valitettavasti.

Hui! ...Mä odotan lasta alkumetreillä ja mietin kysymystä onko tulossa tyttö vai poika. Toi vastaus kuulosti aika pahalta. Itepähän kysyin, eli kiitoksia.

Yhteistyössä