Oisko täällä kiinnostuneita, jos

Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:
Essie, TuhmaHauva ja Maira sekä hahna ja Ninniliina, teen tulkinnan teille kaikille jos haluatte tähän mukaan lähteä.
Mä luulen, että yhdelle ehkä ehdin tekemään tän jutun nyt mutta loput menee iltaan jonnekin yhdeksän jälkeen. Sopiiko? Laittakaa kuva ja vähän aihepiiriä mistä haluaisitte tietää mulle joko yv:nä tai tähän ketjuun. Kertokaa myös, mihin haluatte vastauksen. Siis yv:llä vai julkisesti tänne.

Jee, kerkesin jo laittaa sulle yv:tä. Olen siis äsken harmaana kirjoittanut hahna, mulle sopii nyt tai illalla ihan yhtä hyvin, mulla ei oo muuta kuin odottamista, laskettu aika oli eilen. ;) Laitan vielä yv:llä aihepiirejä joista haluisin tietää, ovat vähän henk. koht. juttuja, mutta toivottavasti eivät liian.

Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin!:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hahna:
Muakin kiinnostaa. :) Mutta näätkö sä menneitäkin asioita musta? En tahtoisi säikäyttää..

Joskus näen, joskus en. Ja välillä tulee sellaisiakin ihmisiä vastaan, joille en jostain syystä näe yhtään mitään. Jos näin käy, niin kerron sen kyllä enkä vaan sepitä jotain satuja.

Yleesä kai siksi, että ne ihmiset on siunattuja Jeesuksen Kristuksen nimessä, eikä pahan valta yllä näkemään sen yli :)

PEESI

:heart:
Olen otettu huomiostanne, mutta tiedän kyllä tarkkaan oman selustani ja tekemiseni. Ei tarvitse olla peloissaan eikä huolissaan, kaikki on oikein hyvin täällä päässä. :flower: Joten voitte poistua, tässä ketjussa ei ole mitään nähtävää enää teille :heart: :hug:

voinko vielä kysyä, kenen luulet näkemisen lahjan sinulle antaneen? jeesuksenko?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin!:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hahna:
Muakin kiinnostaa. :) Mutta näätkö sä menneitäkin asioita musta? En tahtoisi säikäyttää..

Joskus näen, joskus en. Ja välillä tulee sellaisiakin ihmisiä vastaan, joille en jostain syystä näe yhtään mitään. Jos näin käy, niin kerron sen kyllä enkä vaan sepitä jotain satuja.

Yleesä kai siksi, että ne ihmiset on siunattuja Jeesuksen Kristuksen nimessä, eikä pahan valta yllä näkemään sen yli :)

PEESI

Olen otettu huomiostanne, mutta tiedän kyllä tarkkaan oman selustani ja tekemiseni. Ei tarvitse olla peloissaan eikä huolissaan, kaikki on oikein hyvin täällä päässä. :flower: Joten voitte poistua, tässä ketjussa ei ole mitään nähtävää enää teille :heart: :hug:

voinko vielä kysyä, kenen luulet näkemisen lahjan sinulle antaneen? jeesuksenko?

Noitien

:saint:

Jesse on nössö...

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos ja näkemiin:
no voin kertoa, että teet töitä saatanan kanssa! lue raamatusta.

a015.gif

Nyt taitaa olla porukka kasassa :flower:
Ettei mun tarttis jokaiselle laitella koko ajan yv:tä, niin sovitaanko että mä tuun tähän ketjuun huhuilemaan sitten illalla kun olisin valmiina koitokseen? Ja jos paikalla sattuu silloin olemaan joku valiojoukosta jolla ois hyvä hetki, niin sitten vaikka vastais mun huhuiluun? Päästäis silleen helpoimmin alkuun, eikö? =)

Hannah, mä laitan sulle nyt samantien viestiä ennenkuin katoat, hetki pieni..

Kiva juttu =)
Ja toivottavasti teillä ei ole pikainen hinku saada näitä kurkistelmia, mun ei auta tehdä näitä jos "vire" on väärä. Siispä rauhassa edeten. Jollekin yv:llä sanoinkin, että mulla on tässä loppuviikko hyvää aikaa, joten jos teillä on kiireitä niin ei hätää. Kyllä me yhteinen tuokio jostain löydetään :)

Yhteistyössä