bb
Lapsen on TODELLAKIN saatava huomiota, eikä täällä ole kukaan väittänyt, että sellainen sairaalloinen huomio olisi toivottavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Kaikki on näköjään sitä mieltä että monta lasta synnyttäneen kroppa on jo ihan romuna, suorastaan riski uusi raskaus. M' taas luulen että kaikkien kroppa ei niin paljon kärsi raskauksista, vaikka muutoksia kroppaan tuleekin, toisilla se kroppa on silti hyvässä kunnossa vaikka raskauksia olis takana monta. Ja tuo isompien lasten huomiointi, onko oikeesti suurin osa sitä mieltä että lapsen on saatava huomiota niin paljon kun se itse sitä haluaa? Mä en ihan noin ajattele, lapsen pitää oppia kyllä myös antamaan tilaa muillekkin.
Väitätkö sinä, että yksi vanhempi kykenee huomioimaan riittävän hyvin 11 lasta, joista osa erittäin pieniä? Se kymmenenkin on varmasti melkoinen tehtävä, useaksi vuodeksi eteenpäinkin.
Kropasta; ilmeisesti Aurinkokunta on ihan itse todennut, ettei kroppa ehkä kestä enää. Näin on väitetty, hän varmaan korjaa asian, jos niin ei ole.