Oisko muita jotka alottaneet laihduttamisen

  • Viestiketjun aloittaja Iitulitiituli
  • Ensimmäinen viesti
Iitulitiituli
nyt ihan lähiaikoina?
Olisi kiva saada oma porukka kasaan tukijoukoiksi!

Itse alottanut eilen eli maanantaina. Nyt tarttis saada itseään niskasta kiinni ja kilot kuriin.
 
läski
Minä aloitin noin 5 viikkoa sitten.Nyt painoa lähtenyt 4,7kg.Hitaasti lähtee,varmaan siksi,kun aloitin samalla viikolla liikkumaan.Joka päivä kävelen 5,5km.Juon 1,5 litraa vettä joka päivä ja olen tosi tarkkana pisteitten kanssa.Mutta,eka kertaa hoksasin,että lahuttaminen voi olla jopa mukavaa.Ihana ostaa numeroa pienemmät housut ym.Ja erittäin mukava,jos joku vieras sanoo,että olet laihtunut ja nuortunut.

Kertokaapa kokemuksia niin myötä-kuin vastamäestäkin tässä laihutuksen kivikkoisella tiellä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2005 klo 16:24 läski kirjoitti:
Minä aloitin noin 5 viikkoa sitten.Nyt painoa lähtenyt 4,7kg.Hitaasti lähtee,varmaan siksi,kun aloitin samalla viikolla liikkumaan.Joka päivä kävelen 5,5km.Juon 1,5 litraa vettä joka päivä ja olen tosi tarkkana pisteitten kanssa.Mutta,eka kertaa hoksasin,että lahuttaminen voi olla jopa mukavaa.Ihana ostaa numeroa pienemmät housut ym.Ja erittäin mukava,jos joku vieras sanoo,että olet laihtunut ja nuortunut.

Kertokaapa kokemuksia niin myötä-kuin vastamäestäkin tässä laihutuksen kivikkoisella tiellä!
ei tuo mitenkään hitaasti mun mielestä oo.. eiks 0,5-1kg viikos oo suositus? mulla nyt 6vkoa ollu yli kilo eli "liian nopeesti", mut mul tosin niit kiloj nii paljon et sen takia varmaan nopeesti tippuu... vaik must tuntuuki et vois vielä nopeemmin
 
läski
No,ainakin ryhmänvetäjä painonvartijoissa sanoi,että kun alkaa liikkumaan,lihakset kasvaa ja siksi paino ei laske.Kehotti minua liikkumaan vaikkapa kolme kertaa viikossa jakapäiväisen liikkumisen sijaan.Mutta,kun jo aloin nauttimaan siitä tunnista ulkoilmassa!

Tänään jätin väliin,polin omalla stepperillä sisällä,Ei kylläkään vedä vertoja kävelylle.
 
nanna20
jees pari viikkoa sitten alotin ja 2 kg lähteny, eka olin mammadieetillä viikon ja vähä sai lipsua silti laihtu ja nyt ihan itse oon yrittäny siirtyä kevyempään.tavoitteena kevääseen n.15 kg pois
 
Minulla jo kahdeksas viikko menossa...Kiloja tippunut noin 9...Nyt viimeiset pari viikkoa junnannut paikallaan,tai kilon sisällä heittelee... Kävely lenkit aloittanut ja ruokavaliota tarkkaillut..."herkkupäivä" kerran viikkoon.... :D Tavoitteena saada vielä pois 4-6kg,ainakin näillä näkymin... :D
 
Hilppa
Minä myös aloitan laihduttamisen nyt! Ihan omin konstin oon päättäny pärjätä, en siis laske pisteitä, mutta hyviä herkkuvinkkejä otan vastaan mielelläni painarin porukoilta =) . Tykkään tehdä kävelylenkkejä pojan kanssa (istuu vielä rattaissa) ja koirankin kanssa vaikka se onkin aika hidas liikkuja (kävelee nenä viidentenä jalkana ja pysähtyy vähän väliä). Jumppakin on kivaa kun vaan keksis hyvän ajan kohdan sille, ostin jumppakuminauhankin, toivottavasti sille tulee käyttöä. Olen yrittänyt syödä aika terveellisesti, ehkä ruokavaliota voisi vielä tarkistaa, herkkuja en ole syönyt tässä kuussa yhtään, mutta nyt jatkossa aion pitää yhden herkkupäivän viikossa, etten ratkea totaaliseen mässäilyyn.

tsemppiä kaikille ja kannustetaan toisiamme!
Pirteää syksyä kaikille!
 
Suikka
Olen ikuinen laihduttaja... Syksyn mittaan olen saanut n. 7kg putoamaan lähinnä keksimällä paljon (mielenkiintoista) tekemistä. Kun uppoutuu johonkin puuhaan, ei muista ajatella herkkuja!
Mä olen aiemmin kokeillut painonvartijoita, mutta siinä pisteitä miettiessä tuli koko ajan ajateltua ruokaa. Aina pyöri mielessä, milloin ja mitä voin syödä seuraavaksi. Ja teki mieli syödä koko ajan...
Paremmin toimii ainakin mulle, kun ei ajattele ruokaa liikaa. Pyrkii syömään vain nälkäänsä. Tunnistamaan sen, milloin kroppa oikeasti tarvitsee ruokaa. Ja tietysti jätetään kaupassa ostamatta sipsit, limut ja lihapiirakat. Terveellistä ruokaa kaappeihin! Kyllä se siitä... Mullakin olis tarkoitus vielä 8kg hävittää. Tsemppiä kaikille! =)
 

Yhteistyössä