N
Non compos mentis
Vieras
Pyydän kutsuissa aina ilmoittamaan erityisruokavalioista. Oma on häpiänsä, jos ei ilmottele mulle ajoissa niistä. En ala huvin vuoksi jokaista ruokavaliota varten kokkaamaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On se kyllä minusta liikaa vaadittu.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23869516:Karppaajat ei ole mikään erikoisruokavalio, eli on ongelma. Eri asia on allergiat ja tietyt sairaudet.
Yllättävän moni tässäkin ketjussa on unohtanut sen, että moni karppaa siksi, että ovat vilja-allergisia. Myös moni keliaakikko karppaa.
Itse olen karpannut, eikä mun yllätykset loppunut siihen, jos esim ristiäisissä söin sitä mitä oli muillekin tarjolla.Alkuperäinen kirjoittaja VVH:hiilihydraattivapaa ruoka tekis pahaa teille pullan mussuttajillekkaan
No meitä nyt on vaan nykyään tosi paljon jo. Varmasti kuuluu ihan jokaisen juhlan järjestäjän ympäristöön yksi tai monta karppia. Eikä se hiilihydraattivapaa ruoka tekis pahaa teille pullan mussuttajillekkaan kannattaa josku kokeilla voitte yllättyä.![]()
Yllättävän moni tässäkin ketjussa on unohtanut sen, että moni karppaa siksi, että ovat vilja-allergisia. Myös moni keliaakikko karppaa.
Itse yrittäisin parhaani mukaan järjestää juhliin kaikille vierailleni edes jotakin sopivaa tarjottavaa, vaikka rajoitteita olisikin paljon. Lisäksi mun mielestä on todella omituista väheksyä ja aukoa päätään pekoniruseteista ja nonpparellimunista, jos samaan aikaan on kuitenkin valmis huomioimaan kasvisruokavalion tarjoilussa.