Kertokaa mulle, mitä näillä iPodeilla ja iPhoneilla tekee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jäljessä kulkeva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musiikki, Sähköposti ja yleinen hupi. Stadissa työmatka kedtäny näillä lumilla n. 2h. Mikäs sen hauskempaa ku mitäs nytteillä se aika. Okei, ei niistäerityistä haittaa eikä hyötyä ole mulle

Alkuperäinen kirjoittaja jäljessä kulkeva;22689471:
Siis mitä ne on ja mihin niitä tarvii ku on netti ja tietsikka kotona ja kännykkä, jolla voi lähetellä viestejä ja soittaa... Mä en ymmärrä.

I-Phonehan on taskussa kulkeva tietokone. Sekä navigaattori, siihenhän on saatavana kymmeniä eri sovelluksia, jotka helpottavat elämää.

No tarviiko sitä oikeesti? Onko muka PAKKO päästä tavan tallaajalla sinne nettiin joka ratikassa? Ja meilläpäin ku pitää ajaa ite autolla niin ei paljo hyötyä olis. Ja jos mentäs bussilla niin en pystys kuitenkaan surffaileen ku kolmessa tenavassa on vahtimisensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhatkauno:
Paskoja ovat. Oikea Nokia toistaa flashit, on moniajo, sporstracker eikä pätki puheluita. Applen tuotteet ovat ylihintaisia elitistituotteita.

Nokia on robusti. Hidas kuin mikä, mutta sen yli voi ajaa katujyrällä toiminnan kummemmin kärsimättä.

Alkuperäinen kirjoittaja jäljessä kulkeva;22689626:
No tarviiko sitä oikeesti? Onko muka PAKKO päästä tavan tallaajalla sinne nettiin joka ratikassa? Ja meilläpäin ku pitää ajaa ite autolla niin ei paljo hyötyä olis. Ja jos mentäs bussilla niin en pystys kuitenkaan surffaileen ku kolmessa tenavassa on vahtimisensa.

No saathan haettua vaikka jonkun tarvittavan sähköpostin paikasta riippumatta. Aina ei jaksa läppäriä roikottaa.

Mulle iPhone on puhelin, navigaattori, muistikirja, kauppalista, kuukautisseuranta, musiikkisoitin, telkkari, Facebook, pelivekotin, kalenteri, iltapäivälehdet, herätyskello, nettiselain, kirjaston varaussysteemi, sanakirja, kamera, säätiedotus, sanelinpostipaketin seuranta, vatupassi, keittokirja, yksikkömuunnin, neuletöiden seurantaväline / laskuri, rentoutus"kasetti" ynnä muuta.

Ei niillä mitään teekään. No, mä en ainakaan tekis. Löytyy tavallinen tietokone (jota käytän ihan liikaa..), kännykkä joka soi harvoin, ja mp3-soitinkin löytyy jota en oo pitkiin aikoihi käyttäny. Kun vielä kuljin koulussa ni bussimatkalla (joka kesti n. tunnin) saatoin kuunnella.