J
jäljessä kulkeva
Vieras
Siis mitä ne on ja mihin niitä tarvii ku on netti ja tietsikka kotona ja kännykkä, jolla voi lähetellä viestejä ja soittaa... Mä en ymmärrä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jäljessä kulkeva;22689471:Siis mitä ne on ja mihin niitä tarvii ku on netti ja tietsikka kotona ja kännykkä, jolla voi lähetellä viestejä ja soittaa... Mä en ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja jäljessä kulkeva;22689705:Siis toi iPod ei oo mikään mp3 soitin vaan siis joku sellanen missä on näyttöki?
On se silti vain MP3-soitin. Näytöstä näkee esim. kappaleiden nimet.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhatkauno:Paskoja ovat. Oikea Nokia toistaa flashit, on moniajo, sporstracker eikä pätki puheluita. Applen tuotteet ovat ylihintaisia elitistituotteita.
Alkuperäinen kirjoittaja jäljessä kulkeva;22689626:No tarviiko sitä oikeesti? Onko muka PAKKO päästä tavan tallaajalla sinne nettiin joka ratikassa? Ja meilläpäin ku pitää ajaa ite autolla niin ei paljo hyötyä olis. Ja jos mentäs bussilla niin en pystys kuitenkaan surffaileen ku kolmessa tenavassa on vahtimisensa.
Alkuperäinen kirjoittaja jäljessä kulkeva;22689745:No miten tämä Huom harmaana sitten sanoo, että poika pelaa sillä?
Musiikin kuunteluun, aika tyhmä olet kun kyselet, jos sulla on netti. GoogletaSiis mitä ne on ja mihin niitä tarvii ku on netti ja tietsikka kotona ja kännykkä, jolla voi lähetellä viestejä ja soittaa... Mä en ymmärrä.