Oisko kellään tietoa? /aihe: ulostaminen monta kertaa päivässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hätäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hätäkö?

Vieras
Tossa yritin katsoa googlella et josko ois vastaavia tapauksia mutten löytänyt.. tai sit en osannut vain etsiä-

Eli ongelma on se:

Että olen tässä n. vuoden verran käynyt useasti päivässä kakalla. Het aamulla ennen aamupalaa aamupissan yhteydessä ja sit menee monasti aamupalan jälkeen maha sekaisin ja sit uudelleen vessaan. Sit myös ruoan jälkeen menee ja joskus täytynee illalla viel käydä. Ja useasti tosiaan tulee ihan vihlovat mahakivut kun maha menee sekaisin ja pakottava tarve mennä.. Olen yrittänyt miettiä ja tarkkailla että mistä se johtuisi mutten ole löytänyt mitään yhteyttä- syön jokapäivä erilaisia ruokia ja sitä tiettyä ei löydy, ja maitokaan ei ole syypää koska sitäkään en aina käytä. Ei varmaan ole tämmöinen kuitenkaan normaalia?
aamukakka on normaali mutta noi sen jälkeen tulevat on monasti juurikin vihlovia,sellaisia että maha menee sekaisin.
Ja juu, en ole viel saanut aikaiseksi käytyä lääkärillä asiasta-

t: äiti kahdelle alle kolmivuotiaalle (vuojen ikäerolla)

Kannattaisikohan käydä ihan lääkärissä, ei vaikuta ihan normaalilta. Ettei vain olisi mitään pielessä tuolla sisällä jos vihloo ja maha menee sekaisin ja on toistuvaa eli jokapäiväistä.

Kandee varmaan käydä lääkärissä...
Mulla oli kanssa joka hiivatin aamu vatsa ihan kuralla. Oikein vääns ja hyvä ku ei housuun tullu jos mies oli varannu vessan. Rupesin sitte ihan laihdutusmielessä jättämään hiilareita pois ja tää mahaongelmaki hävis. En tiiä oliko joku vilja vai hiilarit vai mikä syypäänä siihen.

Jaa, ja mä kun olen luullut sen olevan ihan normaalia, ei tietenkään kipujen.
Mutta ite ulostan aamuisin kaks kertaa ja päivälläkin varmaan pari-kolmekin kertaa ja en koe sitä ongelmaksi.

Yhteistyössä