Oisitko tyytyväinen näihin mittoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samoissa mitoissa melko lailla ollaan :) Mä vain 2 senttiä pidempi... mut siis haluisin, että olisin vielä vähän timmimpi :D vaiks kun olen yleisissä uimahalleissa tms. käynyt ja katsonut mamma mammutteja niin kyllä on kelvannut suihkussa seistä ihan tissit yleisön suuntaan eikä seinään päin.

[QUOTE="vieras";24224038]No ei se hoikkuus kenestäkään kaunista tee mutta jos naama kunnos niin kroppa on kohdillaan. En panis rumaa laihaa.[/QUOTE]

Eli mua panisit. Harmi, nimittäin mä en panis sua. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24309001:
Varmaan ihan sopusuhtainen ja hyvä, sinulle.
Itselläni on jo teinistä asti ollut se motto, että mun kroppa on ihan mallillaan kunhan tissien ympärys on isompi kuin perseen :D

Se on vaikeaa, jos kroppa on sen mallinen että perse leviää lihotessa ja laihduttaessa rinnat kutistuu ensimmäisinä. Ei kaikki ole tiimalaseja, itse asiassa suurin osa suomalaisista naisista on päärynöitä.

[QUOTE="eee";24309087]En kyllä ihan tyytyväinen, painoa saisi hiukan pudottaa. Lantionympärys on hiukan turhan suuri.[/QUOTE]

En laihduta, ruoka on liian hyvää. Lantiota ei saa pienemmäksi kun luut tulee vastaan. :(
Mut kiitos näistä mielipiteistänne.

Olisin tyytyväinen! Itse olen vähän lyhyempi ja vähän kapealanteisempi, mutta ei minusta leveä lantio olisi ollenkaan paha asia, jos vyötärö kuitenkin olisi kapea.

Yhteistyössä