Olen sairaalloisen lihava ja mittani ovat nämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Lantio 130 cm, vyötärö 127 cm, rinnanympärys 123 cm ja reiden paksuin kohta 63 cm. Ihan älyttömät mittasuhteet :D Ottaisin paaaaljon mieluummin paksut jalat ja oikein ison perseen ja huomattavasti pienemmän mahan :D

Sulla on kyllä tosi pienet jalat suhteessa muuhun kroppaan.
Itse olen enää vain merkittävän lihava (168/91, -18kg lähtenyt) ja silti mun reiden paksuin kohta on 68cm (just tänään mittailin mittoja)

Mulla on just toisinpäin, eli vyötärö ja ylävartalo on oudon pienet näihin kiloihin, ja perse, lantio ja reidet todella paksut.

Housuja on tosi vaikea löytää, kun jos mahtuvat reisistä ja perseestä, vyötärö on liian löysä.

Esim tavallisesti ylävartalo kokoa 38-40 ja alavartalo 42-44 tai jopa 46-48...

Alkuperäinen kirjoittaja yöks;28521278:
Mulla on just toisinpäin, eli vyötärö ja ylävartalo on oudon pienet näihin kiloihin, ja perse, lantio ja reidet todella paksut.

Housuja on tosi vaikea löytää, kun jos mahtuvat reisistä ja perseestä, vyötärö on liian löysä.

Esim tavallisesti ylävartalo kokoa 38-40 ja alavartalo 42-44 tai jopa 46-48...

Mutta sulla on paremman näköinen kroppa ja terveydelle parempi kuin tällainen omppuvartalo :) Mä voin pitää oikeastaan vaan kuminauhavyötäröisiä housuja, koska jos ostan vaikka 54 housut jotka ois vyötäröstä sopivat niin roikkuu sitten perseestä ja jaloista ihan kauheat...

Yhteistyössä