Jotenkin ärsyttää vieläkin, vaikka tästä tapauksesta on jo jotain viikko. Mun yksi läheinen ihminen kaivoi mulle luettavaksi aikakauslehtiä, mitkä oli itse jo lukenut, ja mä satuin bongaamaan sieltä välistä Glorian, joka sattumalta on ihan mun ykkössuosikki lehteni. Jotta hohto säilyisi, mä en oo ikinä tilannut sitä vaan aina ostan silloin tällöin kun haluan jotain oikein mukavaa itselleni ja muuten erikoistilanteissa. Mä tietysti ilahduin nähdessäni suosikkini siellä, ja sanoin ett "Oih, ihan Gloriakin!" mihin tää ihminen vastasi: "siis toi menee kyllä roskiin. Lehti täynnä ei mitään, ei mitään asiaa. Ihan turha lehti." Siltikin, vaikka tiedän ett kyseisellä henkilöllä saattaa olla aika vankkumattomat mielipiteet, menin vähän hämilleni. Olin ett ahaa, no mä satun kyllä tykkään siitä lehdestä. "Siis mitä sä tossa voit nähdä?? Mitä siellä muka on?" Vastasin vähän pilke silmäkulmassa ett no sivu toisensa jälkeen vaatteita tietysti, ja naurahdin. Tää ihminen jatko edelleen lehden (ja samalla mun mielipiteeni ) lyttäämistä, vaikka mä vähän kuin yritin heittää leikiksi koko juttua, ettei tappeluksi menisi. Viimeisenä silauksena: ".. siis pintaliitoa!! Mitä merkitystä tollasella on, sano mulle mitä? Ei YHTÄÄN MITÄÄN; EI MITÄÄN!! Pelkkää turhaa pinnallisuutta." En sanonut mitään, en vaan kertakaikkiaan keksinyt mitään sanottavaa. Ehkä mä en odottanut kuulevani ihmiseltä, joka käy kerran kuukaudessa laitattamassa kyntensä, että ulkonäöllisillä seikoilla ei ole merkitystä, mene ja tiedä. Mutta ketuttaa, etten sivaltanut jotain todella ärsyttävää takaisin. :ashamed:
Äh, ei muuta, merkityksellistä.

Äh, ei muuta, merkityksellistä.