On se sellanen juttu ett oikeastaan mun ois pitänyt tajuta ton miehen tila jo aiemmin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Luonnollisesti eihän sitä mitä nää, kun on vähän paljon raskaana ja vähän paljon itsekin stressaantunut ja sitä rataa.

Mutt juuri nyt mun silmät aukesi sille tosiasialle, ett eihän täällä oikeasti mikään tapahdu eikä edisty, ellen mä tee asialle jotain itse. *alkaa kaivamaan jonkun rakennustarkastajan yhteystietoja*

Kaikki asiat roikkuu, venyy, vanuu: mikään ei etene, ja ainakun kyselen, vastaus on sama. Katotaan nyt sitten tässä kun alkaa vapaat/tulee kesä/alkaa loma/on tilipäivä.... Laskujakin tuntuu olevan myöhässä enemmän kun laki sallii, ja asiat rempallaan. *nasu kiroaa ja kirjoittaa muistilappua kynä sauhuten* |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Luonnollisesti eihän sitä mitä nää, kun on vähän paljon raskaana ja vähän paljon itsekin stressaantunut ja sitä rataa.

Mutt juuri nyt mun silmät aukesi sille tosiasialle, ett eihän täällä oikeasti mikään tapahdu eikä edisty, ellen mä tee asialle jotain itse. *alkaa kaivamaan jonkun rakennustarkastajan yhteystietoja*

Kaikki asiat roikkuu, venyy, vanuu: mikään ei etene, ja ainakun kyselen, vastaus on sama. Katotaan nyt sitten tässä kun alkaa vapaat/tulee kesä/alkaa loma/on tilipäivä.... Laskujakin tuntuu olevan myöhässä enemmän kun laki sallii, ja asiat rempallaan. *nasu kiroaa ja kirjoittaa muistilappua kynä sauhuten* |O |O

Minulla on samanlainen mies. Ihana hän kyllä on, mutta aika persuuksille potkittava ;)

Masennusko?

:hug:
Älä soimaa itseäsi, ette huomannut mitään.
Läheisiltä ne läheiset onnistuu muutenkin parhaiten salaamaan... tai ainakin usein yrittää ainakin salata joko tieten tai tietämättään, kaiken millä voisi läheisimpiään huolestuttaa.

Voimia teille - molemmille!

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:

Masennusko?

Masennus... Ehkä joo. Uupumus nyt ainakin, paha uupumus.

[

Masennusko?

Masennus... Ehkä joo. Uupumus nyt ainakin, paha uupumus.
[/quote]

Ai... jätänköhän minäkin nyt huomaamatta jotain, koska mieheni ihan oikeasti on juuri sellainen, kuin aloituksessasi kuvaat. On ollut jo aika kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eipä se sun miehesi tila sillä parane! Jäikö hän nyt saikulle!!!? Se lisä tressaaminen ei hänen tilaansa auta.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1380750#m15405727

Juu luin tuon kun olin jo tän lähettänyt. Mutta tehkää kaikkenne että saatte apua. Ja joo tuossa tilanteessa ottakaa työsuojelu ihmiseen yhteyttä! Voi olla et olette ottanut jo mut oon väsy enkä jaksa lukea kunnolla. Öitä ja älkää antako periksi.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
jäikö nyt saikulle? :hug:

Joo, viikoksi. Sitt oma lääkäri määrää jatkosta, mutt todennäköisesti joutuu jäämään vielä tietenkin, sen lisäksi varmaan saa erinäisiä lääkkeitä kuten verenpaineeseen ja ehkä mielialalääkkeet, uskoisin.

Joo, viikoksi. Sitt oma lääkäri määrää jatkosta, mutt todennäköisesti joutuu jäämään vielä tietenkin, sen lisäksi varmaan saa erinäisiä lääkkeitä kuten verenpaineeseen ja ehkä mielialalääkkeet, uskoisin.

miten työnantaja suhtautu?

miten työnantaja suhtautu?

Ei varmaan mitenkään, todennäköisesti niiden kanta on suunnilleen se että mies teeskentelee tms. En siis oo varma, mutt tähän asti kaikki saikut on niiden mielestä ollut suunnilleen valehtelua.

Mun mies kärsii pahasta depressiosta. Salaa sitä sekä sukulaisiltaan että ystäviltään, multa ei enää pysty, on niin huonossa kunnossa. Työnantaja suhtautuu vähän että no, ihan sama, kunhan tuut töihin... :kieh: Ikävä tilanne, eikä oikein voi auttaa mitenkään, muuta kuin olla vaan. Kotona on hirveetä kun tilanteet seisoo ja mitään ei tapahdu, kaikki on mun harteilla. Siis kaikki. Ihan vauvat ja koirat ja kotihommat, mutta myös kaupassakäynti, laskunmaksut, lämmitys, puhelut ja kaikki sopimiset, kaikki. Hän jaksaa hädin tuskin käydä töissä, sitten taas nukkuu ja tuijottaa seinää.

Tsemppiä teille toisillekin, koitetaan jaksaa. Risukasaankin on pakko jonkun joskus paistaa! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mimosalle:
Mun mies kärsii pahasta depressiosta. Salaa sitä sekä sukulaisiltaan että ystäviltään, multa ei enää pysty, on niin huonossa kunnossa. Työnantaja suhtautuu vähän että no, ihan sama, kunhan tuut töihin... :kieh: Ikävä tilanne, eikä oikein voi auttaa mitenkään, muuta kuin olla vaan. Kotona on hirveetä kun tilanteet seisoo ja mitään ei tapahdu, kaikki on mun harteilla. Siis kaikki. Ihan vauvat ja koirat ja kotihommat, mutta myös kaupassakäynti, laskunmaksut, lämmitys, puhelut ja kaikki sopimiset, kaikki. Hän jaksaa hädin tuskin käydä töissä, sitten taas nukkuu ja tuijottaa seinää.

Tsemppiä teille toisillekin, koitetaan jaksaa. Risukasaankin on pakko jonkun joskus paistaa! :hug:

Meillä ei onneks oo viel ihan näin... Siis ett kyll se nyt kaupassa poikkeaa, ja saattaa laitella tiskejä ja sellasta. Mutt remontissa se näkyy... :/

Tsemppiä, ei voi olla loppuelämä tuollaista! :hug:

Yhteistyössä