mies pihtaa kun "ei vaan huvita" ja sit mä saan haukut.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miss puute2009-2011
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miss puute2009-2011

Vieras
joo meillä siis oli joskus muinoin ihan viriili seksielämä, kunnes miestä lakkas vaan huvittamasta. asiasta on puhuttu ja mies sanoo et hän ei vaan ole seksuaalinen ihminen ja plaa. (en ole lihonut, en ole ruma, en ole ihmisenä muuttunut... stressiä on kyllä riittänyt kummallakin...)
mä voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä, mutta mut on torjuttu niin miljoona kertaa, että oon lakannu yrittämästä.
no, viime YÖNÄ mies sit alkoi mua hiplaamaan ja herätti mut.
kysyin, et onks sulla kortsuja?!
mies lopetti kaiken ja ihan äimänä et jaa mitä, miks muka, ei tietenkään, sähän syöt pillereitä?!!
sanoin, et sori, mutta mä en jaksa muistaa vuositolkulla päivittäin ottaa EHKÄISYPILLEREITÄ kun ei ole mitään ehkäistävää.
siitäkös mies riemastui koska häntä vtuttaa käyttää kortsuja. just.
nyt mä oon se paska ja hän kun olis KERRANKIN tehnyt sen mun vonkaamaan ALOITTEEN niin mä pilasin sen.

vittu mä hankin jonkun rattopojan joka vaan panee eikä mussuta mitään.

anteeksi lapsellisen kuuloinen avautuminen..

Meillä on aivan prikulleen sama tilanne.
Vieläpä niin että minä olen varmaan timmimmässä kunnossa kuin reilut 10v sitten ja mies lihonut aikalailla. Silti mulle kelpais.
En enää aio edes keskustella asiasta koska viimeksi kun yritin niin mies melkein suuttui ja sanoi että "aina sulla vaan pyöri kaikki seksin ympärillä". Ja paskat, hirveetä syyllistämistä jos haluis enemmän kun kaksi kertaa vuodessa.
Oon luovuttanut, todennäköisesti petän ja joskus myöhemmin jätän.

Vituttaa armottomasti.

No ehkä olisi kunnon keskustelu paikallaan ja rauhallisesti.
Kerro mitä haluat ja mikä sinnuu vituttaa / vitutti miehen aloitteessa yöllä.

Viimeksi muokattu:
ootko prim lukenu anna-leena härkösen kirjan "ei kiitos" ?
on meinaan niin osuvaa tekstiä, voisin melkein 100% samaistua siihen kirjaan.
tosin mun mies ei oo tietokoneella juuri koskaan eikä meillä ole teini-ikäistä tytärtä, mutta silti....

Sama tilanne oli mulla pari vuotta... miestä ei vaan muka huvittanut ja minä olin hänen mielestään seksihullu. Lopulta selvisi että mies oli koko ajan etsinyt naisseuraa muualta ja pettänyt useamman kerran...

No ehkä olisi kunnon keskustelu paikallaan ja rauhallisesti.
Kerro mitä haluat ja mikä sinnuu vituttaa / vitutti miehessä.

voi miten miljoona kertaa ollaan tästä asiasta puhuttu. eikä olla tultu hullua hurskaamaaksi. mun puute jatkuu ja mies senkun porskuttaa tyytyväisenä.
mä en nyt just jaksa sen kanssa puhua mitään, tulis varmaan niin ala-arvosta tekstiä.. siksi tulin tänne purkamaan pahimmat päältä pois...

Te vaan teette niin kuin "entinen muijakin".

Eli ilmoitatte, että tässä talossa harrastetaan seksiä joka tiistai ja torstai, oli mies sitten paikalla tai ei.

(tosin se entinen muija ilmoitti, että sitä seksiä harrastetaan t:llä alkavina viikonpäivinä, eli tiistaina, torstaina ja TÄNÄÄN)

Ompa kurja tilanne, ettei edes lukuisat keskustelut auta. :(

Mun mielestä sitten saa vapaasti lähteä kun lapset on isoja. Eli kuopuskin ammattikoulussa tjsp.

Ei tarvii muuta syytä kuin että vituttaa. Ihan turha roikkua väärässä miehessä, kyllä sitä selviää!

Mä olen olevinani onnellisesti naimisissa, mutta olen jotenkin "nähnyt" tai aavistanut, että tämä ei jatku ikuisesti. Outoa, mutta se oli kovin varma tunne.

Suostuisiko mies lääkäriin, jos miehellä olisi fyysinen syy tai tressi ?
Entä jotain uutta seksiin ?

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24631407:
Kuules, ei aina keskustelut auta, meillä juteltu, ei mitää parantavaa tulosta...

Onhan se nyt aika kummallista, jos mies ei ole kärryillä puolisonsa ehkäisystä. Että voisi ainakin käytännön asioissa pitää kumppani ajan tasalla.

Minua jaksaa ihmetyttää se miten moni nainen on sanonut täällä palstalla sen että kuinka mies pihtaa / ei osoita mielenkiintoa seksuaalisesti.

Suhteellisen ison osan elämästä elänyt täysin päinvastaisessa luulossa. Siis että naiset on niitä jotka pihtaa pitkässä suhteessa. (nykyään tosin ei nyt ole ihan niin, mutta kerkesin vissiin 10v. olemaan parissa parisuhteessa yhteensä missä tämä oli fakta.)

vittu mä hankin jonkun rattopojan joka vaan panee eikä mussuta mitään.

[/QUOTE]

Vahanx ma repesin :) Mulla ihan samat ajatukset. Omaa miesta ei kiinnosta seksi mutta ma todellakin kaipaisin kunnon kyytia useasti :)

Yhteistyössä