M
miss puute2009-2011
Vieras
joo meillä siis oli joskus muinoin ihan viriili seksielämä, kunnes miestä lakkas vaan huvittamasta. asiasta on puhuttu ja mies sanoo et hän ei vaan ole seksuaalinen ihminen ja plaa. (en ole lihonut, en ole ruma, en ole ihmisenä muuttunut... stressiä on kyllä riittänyt kummallakin...)
mä voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä, mutta mut on torjuttu niin miljoona kertaa, että oon lakannu yrittämästä.
no, viime YÖNÄ mies sit alkoi mua hiplaamaan ja herätti mut.
kysyin, et onks sulla kortsuja?!
mies lopetti kaiken ja ihan äimänä et jaa mitä, miks muka, ei tietenkään, sähän syöt pillereitä?!!
sanoin, et sori, mutta mä en jaksa muistaa vuositolkulla päivittäin ottaa EHKÄISYPILLEREITÄ kun ei ole mitään ehkäistävää.
siitäkös mies riemastui koska häntä vtuttaa käyttää kortsuja. just.
nyt mä oon se paska ja hän kun olis KERRANKIN tehnyt sen mun vonkaamaan ALOITTEEN niin mä pilasin sen.
vittu mä hankin jonkun rattopojan joka vaan panee eikä mussuta mitään.
anteeksi lapsellisen kuuloinen avautuminen..
mä voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä, mutta mut on torjuttu niin miljoona kertaa, että oon lakannu yrittämästä.
no, viime YÖNÄ mies sit alkoi mua hiplaamaan ja herätti mut.
kysyin, et onks sulla kortsuja?!
mies lopetti kaiken ja ihan äimänä et jaa mitä, miks muka, ei tietenkään, sähän syöt pillereitä?!!
sanoin, et sori, mutta mä en jaksa muistaa vuositolkulla päivittäin ottaa EHKÄISYPILLEREITÄ kun ei ole mitään ehkäistävää.
siitäkös mies riemastui koska häntä vtuttaa käyttää kortsuja. just.
nyt mä oon se paska ja hän kun olis KERRANKIN tehnyt sen mun vonkaamaan ALOITTEEN niin mä pilasin sen.
vittu mä hankin jonkun rattopojan joka vaan panee eikä mussuta mitään.
anteeksi lapsellisen kuuloinen avautuminen..