Ois pitänyt saada suunsa auki, mutta kun ei!! (ja mä harvoin menen ihan hämilleni )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Jotenkin ärsyttää vieläkin, vaikka tästä tapauksesta on jo jotain viikko. Mun yksi läheinen ihminen kaivoi mulle luettavaksi aikakauslehtiä, mitkä oli itse jo lukenut, ja mä satuin bongaamaan sieltä välistä Glorian, joka sattumalta on ihan mun ykkössuosikki lehteni. Jotta hohto säilyisi, mä en oo ikinä tilannut sitä vaan aina ostan silloin tällöin kun haluan jotain oikein mukavaa itselleni ja muuten erikoistilanteissa. Mä tietysti ilahduin nähdessäni suosikkini siellä, ja sanoin ett "Oih, ihan Gloriakin!" mihin tää ihminen vastasi: "siis toi menee kyllä roskiin. Lehti täynnä ei mitään, ei mitään asiaa. Ihan turha lehti." Siltikin, vaikka tiedän ett kyseisellä henkilöllä saattaa olla aika vankkumattomat mielipiteet, menin vähän hämilleni. Olin ett ahaa, no mä satun kyllä tykkään siitä lehdestä. "Siis mitä sä tossa voit nähdä?? Mitä siellä muka on?" Vastasin vähän pilke silmäkulmassa ett no sivu toisensa jälkeen vaatteita tietysti, ja naurahdin. Tää ihminen jatko edelleen lehden (ja samalla mun mielipiteeni ) lyttäämistä, vaikka mä vähän kuin yritin heittää leikiksi koko juttua, ettei tappeluksi menisi. Viimeisenä silauksena: ".. siis pintaliitoa!! Mitä merkitystä tollasella on, sano mulle mitä? Ei YHTÄÄN MITÄÄN; EI MITÄÄN!! Pelkkää turhaa pinnallisuutta." En sanonut mitään, en vaan kertakaikkiaan keksinyt mitään sanottavaa. Ehkä mä en odottanut kuulevani ihmiseltä, joka käy kerran kuukaudessa laitattamassa kyntensä, että ulkonäöllisillä seikoilla ei ole merkitystä, mene ja tiedä. Mutta ketuttaa, etten sivaltanut jotain todella ärsyttävää takaisin. :ashamed:
Äh, ei muuta, merkityksellistä. :D :D

Miks sillä sitten oli Gloria? Itsekin pidän lehteä hiukan elististisenä hömppänä mutta se ei kuitenkaan estä minua sitä aina joskus lukemasta ja nautiskelemasta & haaveilemasta niistä vaatteista sun muista :D Varsinkin joulunumero on aina niiiin ihanaa luxuxta!!

Alkuperäinen kirjoittaja hopsula:
Miks sillä sitten oli Gloria? Itsekin pidän lehteä hiukan elististisenä hömppänä mutta se ei kuitenkaan estä minua sitä aina joskus lukemasta ja nautiskelemasta & haaveilemasta niistä vaatteista sun muista :D Varsinkin joulunumero on aina niiiin ihanaa luxuxta!!

Se oli saanut sen jonain tutustumisetuna tai muuna, ilmeisesti, niin käsitin.

Mä en varsinaisesti niistä vaatteista edes haaveile, en omista mitään merkkitavaraa.. mutt kiinnostaa muoti, ja näytökset, ja muotikuvat (jotkut kuvat vaan on niin kauniita, ett niitä vois tuijottaa tunnin, tai kaksi, ja palaan niihin samoihin kuviin aina uudestaan ). Ja saahan niistä ihan ihania ideoita itselle ja kotiin. =)
Synnytykseen mä olen aina ostanut glorian. Se on poltellut laukussa, ja pahimpien kipujen aikaan mä oon miettinyt että sitt kun tää on ohi, saan ottaa sen uuden, avaamattoman lehden... (tiedän, haukkukaa pinnalliseksi ). :D :D

Sitä kismitti joku asia, kun noin ryhtyi jankkaamaan ja halusi jotenkin "olla oikeassa" asiassa, jossa ei ole oikeaa vastausta. Lehdet ovat erilaisia ja sopivat eri ihmisille ja eri tilanteisiin :).

No hassua, että hän tilaa lehtiä, jotka on ihan huonoja. ;)

Mutta, ehkä luuli, että jotenkin pilkkasit hänen lehtimakuaan ja varmisteli sitten omaa fiksuuttaan sanomalla, et ihan huono lehti.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mielestä gloria on vanhojen ämmien lehti

No tää on aika mielenkiintoinen näkökanta, siihen nähden, että henkilö joka tän lehden lyttäsi on mua 25 vuotta vanhempi..

No mutta, ehkä lehti siksi siis sopiikin mulle, jospa mäkin tästä pääsisin aikuistumaan kun tarpeeksi luen eläkeikäisten lehtiä ja muuta kirjallisuutta. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Mutta, ehkä luuli, että jotenkin pilkkasit hänen lehtimakuaan ja varmisteli sitten omaa fiksuuttaan sanomalla, et ihan huono lehti.

Ei se kyllä voinut luulla niin. Ei mitenkään. Kyllä tämä henkilö niin hyvin tuntee mut ja tietää miten minkäkin asian esitän, että ei todellakaan ole mitään mahdollisuutta sellaiseen väärinkäsitykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ei se kyllä voinut luulla niin. Ei mitenkään. Kyllä tämä henkilö niin hyvin tuntee mut ja tietää miten minkäkin asian esitän, että ei todellakaan ole mitään mahdollisuutta sellaiseen väärinkäsitykseen.

Hm. Ihan outo sitten. Ehkä se halus jotenkin nolostuttaa sut, et luet sen mielestä noloja lehtiä (jotka saat siltä ). :laugh:

Ei kai ihan oikeasti joku pidä Gloriaa elitistisenä lehtenä? Mikä siinä on elitististä, ai kun kaikki vaatteet ei ole jostain H&Mstä? Muutama Levi'sin ja Rill'sin paita, jopa, vooou, Laura Ashleyta! Jos oikeasti haluaa lukea lehteä, jossa merkkivaatteita, on valinta (British) Vogue (French versio ehkä hieman taiteellisempi). Jokainen sivu Voguessa on taideteos.

Lisäksi jokainen naistenlehti on pinnallinen idea on naiset saada himoitsemaan tuotteita. Miten tämä eroaa esim T&Mstä, jota myöskin luen :D Lisäksi Gloriassa ei käsittääkseni ainakaan ole mitään ''10 tietä isoon O:hon'' tapaisia lässytyksiä. Niputtaisin lehden samaan sarjaan Olivian yms. kanssa.

Ystävälläsi oli ehkä huono päivä. En koe, että ihminen joka on oikeasti varma älykkyydestään, jaksaa alkaa älämöidä jonkun naisten-lehden takia. Olisit sanonut että ''kuule, minulla on oikeus omaan mielipiteeseeni ja koska olen ilmaissut pitäväni Gloriasta, voisitko lakata haukkumasta jotain, josta minä pidän.'' Gosh, ettekö ystäväpiirissänne kunnioita ystävienne mieltymyksiä? :(

Alkuperäinen kirjoittaja rider:
Ei kai ihan oikeasti joku pidä Gloriaa elitistisenä lehtenä? Mikä siinä on elitististä, ai kun kaikki vaatteet ei ole jostain H&Mstä? Muutama Levi'sin ja Rill'sin paita, jopa, vooou, Laura Ashleyta! Jos oikeasti haluaa lukea lehteä, jossa merkkivaatteita, on valinta (British) Vogue (French versio ehkä hieman taiteellisempi). Jokainen sivu Voguessa on taideteos.

Lisäksi jokainen naistenlehti on pinnallinen idea on naiset saada himoitsemaan tuotteita. Miten tämä eroaa esim T&Mstä, jota myöskin luen :D Lisäksi Gloriassa ei käsittääkseni ainakaan ole mitään ''10 tietä isoon O:hon'' tapaisia lässytyksiä. Niputtaisin lehden samaan sarjaan Olivian yms. kanssa.

Ystävälläsi oli ehkä huono päivä. En koe, että ihminen joka on oikeasti varma älykkyydestään, jaksaa alkaa älämöidä jonkun naisten-lehden takia. Olisit sanonut että ''kuule, minulla on oikeus omaan mielipiteeseeni ja koska olen ilmaissut pitäväni Gloriasta, voisitko lakata haukkumasta jotain, josta minä pidän.'' Gosh, ettekö ystäväpiirissänne kunnioita ystävienne mieltymyksiä? :(

Hmm.. sen verran nyt korjaan ettei voida puhua varsinaisesti ystävästä. Ennemminkin... perheenjäsenestä.
Btw: Olivia on mun kakkos suosikki. :D

Hmm.. sen verran nyt korjaan ettei voida puhua varsinaisesti ystävästä. Ennemminkin... perheenjäsenestä.

Tais olla anoppi kyseessä? :saint:

No silti, mua aina ärsyttää jos toisen mielipidettä ei voi kunnioittaa. Sanonkin tästä usein napakasti ja kunnioitan myös itse toisten mielipiteitä.

Tais olla anoppi kyseessä? :saint:
Ei itseasiassa ollut anoppi: mä en arvostele anoppia, eikä anoppi mua tälläisissä asioissa.

Liinuska: harkitsen vakavasti, kiitos vinkistä! ;) :wave:

Yhteistyössä