oireettomuus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytteli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytteli

Vieras
Moi!
Vasta ihan alkuraskaus menossa, mutta huolettaa tämä
oireettomuus:( Ihan pientä tuntemusta on ajoittain mahassa+ rinnat ihan hiukkasen arat ja siinäpä noi oireet oikeestaan onkin.. Onkohan tää joku tuulimuna? Onko ketään muuta oireetonta?
Yksi aiempi raskaus takana, jossa muistaakseni oli enemmän
oireita, varsinkin rinnoissa ja muutenkin enempi ""raskaana olo"".
On tää niin ikävää, eka hulluna odottaa positiivista tulosta ja sitten saa hulluna pelätä onko kaikki kunnossa.

Täällä ollaan samoilla linjoilla. Mulla nyt menossa raskausviikko 9+2 eikä tunnu oikein missään. Väsymys on ainoa, minkä selvästi huomaan lisääntyneen. Ja janottaa ehkä aikaisempaa enemmän. Pahan olon tunteesta ei oo tietoakaan. Välillä nyppäisee vatsasta, mutta vain heikosti. Onnellinen olen jos pääsen näin vähällä *koputtaa puuta*. Välillä oikein ihmetyttää olenko tosiaan raskaana?! Mutta pitää nauttia hyvästä olostaan niin kauan kun sitä kestää. Onnellista odotusaikaa!

Mul kahen viimeisen raskauden aikana,eli mitään kunnon oireita ei oo tullu ihan heti.Joskus 7-8 vkolta lähtien pientä pahoinvointia.Ei niitä oireita vaan välttämättä kaikille tule ja hyvä niin.Oon ainaki ite tyytyväinen,et helpolla oon päässy.Nyt rv 33.menos.

Yhteistyössä