Oireeton alkuraskaus. Kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mulla kp 27/28 eikä mitään tuntemuksia. Yleensä mahaa juilii jo paljon ja rinnat aristaa, mutta nyt ei mitään, ei yhtään mitään. Veristä vuotoa tullut silloin tällöin pikkariin kierron aikana, mutta nyt ei pienintäkään oiretta. Ei edes sitä, että haluttais syödä koko ajan :D

En usko kyllä että olisin raskaana, mutta jos olen niin on tää raskaana olo hienoa;)
 
toka
kokemuksia on. testissa näkyi eka raskaus vasta kun oli 4kk raskautta takana,lääkäri luuli että testit on rikki. ei mitään vaivoja raskauden aikana. toka sitten oli yhtä hel....ttia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla oireet alko vasta rv 7. Sitä ennen ei mitään, ehkä vähän väsymystä ja ärtymystä. Niissä kierroissa jossa en plussannu oireita oli enemmän...
Ainiin, plussasin vasta kp 41, oli näköjään ovulaatio myöhästyny...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla oireet alko vasta rv 7. Sitä ennen ei mitään, ehkä vähän väsymystä ja ärtymystä. Niissä kierroissa jossa en plussannu oireita oli enemmän...
Joo mäki oon väsynyt ja ärtynyt koko ajan. Tulntuu, että pinna palaa pienestäkin asiasta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Ei tuossa vaiheessa pidäkään olla mitään oireita (niin kuin ei koko raskauden aikanakaan)! Oletko tehnyt testin?
En ole vielä tehnyt, mutta ajattelin, että käyn ostamassa. Miten niin ei oireta pidä olla? Monillahan tissit esim. kipeytyy heti oviksesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Ei tuossa vaiheessa pidäkään olla mitään oireita (niin kuin ei koko raskauden aikanakaan)! Oletko tehnyt testin?
En ole vielä tehnyt, mutta ajattelin, että käyn ostamassa. Miten niin ei oireta pidä olla? Monillahan tissit esim. kipeytyy heti oviksesta.
Jotkut ovat sanoneet, että ainoa oire oli mahan kasvu. :) Raskausoireet voivat olla todella yksilöllisiä, ei kaikilla varmasti ole tissikipua.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Ei tuossa vaiheessa pidäkään olla mitään oireita (niin kuin ei koko raskauden aikanakaan)! Oletko tehnyt testin?
En ole vielä tehnyt, mutta ajattelin, että käyn ostamassa. Miten niin ei oireta pidä olla? Monillahan tissit esim. kipeytyy heti oviksesta.[/quote

Jotkut ovat sanoneet, että ainoa oire oli mahan kasvu. :) Raskausoireet voivat olla todella yksilöllisiä, ei kaikilla varmasti ole tissikipua.
JOS olisin raskaana ja koko raskaus olis oireeton niin olisin mielummin koko ajan raskaana kuin ei raskaana, koska olo on "kivuton" :D mies varmaan tykkää ideasta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Ei tuossa vaiheessa pidäkään olla mitään oireita (niin kuin ei koko raskauden aikanakaan)! Oletko tehnyt testin?
En ole vielä tehnyt, mutta ajattelin, että käyn ostamassa. Miten niin ei oireta pidä olla? Monillahan tissit esim. kipeytyy heti oviksesta.
Jotkut ovat sanoneet, että ainoa oire oli mahan kasvu. :) Raskausoireet voivat olla todella yksilöllisiä, ei kaikilla varmasti ole tissikipua.
JOS olisin raskaana ja koko raskaus olis oireeton niin olisin mielummin koko ajan raskaana kuin ei raskaana, koska olo on "kivuton" :D mies varmaan tykkää ideasta :D
Olis aika kivaa, mutta varmasti huolettais enemmän, kun niitä oireita ei ole. :)

Odota nyt ap ihan rauhassa niitä oireita, jos raskaana olet. Mulla alkoi oikeestaa seitsemännellä viikolla kunnon oireet, sitä ennen oli vain tissikipua. :)

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Ei tuossa vaiheessa pidäkään olla mitään oireita (niin kuin ei koko raskauden aikanakaan)! Oletko tehnyt testin?
En ole vielä tehnyt, mutta ajattelin, että käyn ostamassa. Miten niin ei oireta pidä olla? Monillahan tissit esim. kipeytyy heti oviksesta.
Jotkut ovat sanoneet, että ainoa oire oli mahan kasvu. :) Raskausoireet voivat olla todella yksilöllisiä, ei kaikilla varmasti ole tissikipua.
JOS olisin raskaana ja koko raskaus olis oireeton niin olisin mielummin koko ajan raskaana kuin ei raskaana, koska olo on "kivuton" :D mies varmaan tykkää ideasta :D
Olis aika kivaa, mutta varmasti huolettais enemmän, kun niitä oireita ei ole. :)

Odota nyt ap ihan rauhassa niitä oireita, jos raskaana olet. Mulla alkoi oikeestaa seitsemännellä viikolla kunnon oireet, sitä ennen oli vain tissikipua. :)
Joo en innostu, koska en tunne olevani raskaana. Tuli vaan mieleen tämmönenkin vaihtoehto kun menkat ei tunnu olevan ovella.
 

Yhteistyössä