J
just
Vieras
Nainen ei tuntunu olevan edes yhteystyö halunen poliisien kanssa: "Riehuva nainen ei suostunut kertomaan tietojaan poliisille, joten poliisi otti naisen säilöön."
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon melko varma, että tuo ap on tämä kyseinen naine joka on näin tehny ja nyt koittaa taksikuskin syyksiä asiaa vierittää.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26123297:Rikokseen syyllistyy kyllä, jos selvästi ilmoittaa että en muuten maksa. Unohtui lompuuki kotiin mutta en siltikään aio ikinä tätä sule maksaa.
Täysin eri asia huomata että voi ny.... ja kertoa parturille että nyt kävi näin, pahoitelle ja kysyä, mitä tehdä. Kysyä että voiko käydä huomenna maksamassa, vai antaako parturi tilisiirtolomakeen mukaan. Jättää omat tietonsa.
Ap esitän sinulel kysymyksen jonka jo aikasemmin esitin, mihin et vastannut: Mietippä jos itsellesi ei maksettaisi palkaa tekemästä työstäsi?
Mite sinä siihen reagoisit?
ja kuka edes viitsii puolustaa näitä rikollisia tällä palstalla?
Tällaisten pohtijat ovat mitä suurimmalla todennäköisyydellä juuri niitä, jotka itse ottavat juoksutakseja ja nostavat älämölön siitä kiinni jäätyään.
Sairas yläpää on ihmisellä, joka tätä tapausta käsittelee vapaudenriistona.
Tällaisten pohtijat ovat mitä suurimmalla todennäköisyydellä juuri niitä, jotka itse ottavat juoksutakseja ja nostavat älämölön siitä kiinni jäätyään.
Sairas yläpää on ihmisellä, joka tätä tapausta käsittelee vapaudenriistona.