Oikeuttaako humalatila aukomaan päätään ravintolan/baarin henkilökunnalle?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Tuli vain eilen taas niin hienoa tekstiä, kun olin töissä. En suostunut enää myymään minkäänlaisia alkoholijuomia eräälle pariskunnalle, koska he olivat niin kännissä. Se nainen siinä jankkasi ja jankkasi, sanoin hänelle monta kertaa, että ei nyt enää ja että heidän pöytäänsä ei enää tarjoilla. Tiskillä kauhia ryysis ja tämä yksi siinä jankkaa ja jankkaa eikä millään meinannut uskoa. Siirryin palvelemaan muita asiakkaita. Kuulin sen naisen sanovan mulle, että hei läski tiedätkö missä mä istun. Siis voi vittu sanon mä!!!!! |O |O |O |O Mä onneksi hillittin itteni ja olin kuin en olisi kuullutkaan mitä se nainen sanoi, en alentunut hänen tasolleen.

Siis mikä helvetin oikeus joillakin on muka tulla vittuilemaan ihmisten työpaikoille? Ei mekään mennä heidän työpaikoilleen vittuilemaan heille! Ei tuo ole edes ainoa päätään aukonut asiakas.

Mikä saa ihmisen tekemään noin? Onko syynä muka pelkästään känni? Miten se känni oikeuttaa tekemään noin? Mä en ole koskaan tehnyt noin kännissä, en vaikka en olisi vielä ollut baarissa töissä. Tunteeko nämä ihmiset jotakin ylemmyydentunnetta kun vittuillaan asiakaspalvelijalle? Kun monet asiakaspalvelijat saavat paskaa niskaansa vaikka tekevät vain työtään.

Kuinka monen muun työpaikalla (ei asiakaspalvelussa ) tulee ulkopuoliset vittuilemaan kesken työpäivän?

Mutta silti mä olen niin hullu etten tuosta työstä luovu. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja hoikka:
Mtta miksi sä et oikeasti laihduta?

Menikö sulla jotakin ohi? Nyt ei ollut kyse mun painosta vaan siitä että oikeuttaako känni vittuilemaan asiakaspalvelijalle. Tajusitko?

Mikään ei oikeuta vittuilemaan kenenkään painosta hevon vittujakaan, koska se paino ei ole kenenkää muun asia. Piste.

Mut hei mehän ollaan asiakaspalvelijoita, joiden siis kuuluu tietää kaikki ja kestää kaikki. Ja kaikkihan on aina meiän vikaa :saint:
T. just toissa päivänä vuorossa v*ttumaiseks ämmäks haukuttu

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
oikeuttaako se humalatila aukomaan päätään missään tilanteessa kenellekkään?ei,mutta kyllä ne osaa kaupassakin huoritella,kun ei päihtyneelle myy..

Joo eihän se oikeuta tekemään sitä kellekään. Mutta on se mieltä ylentävää tehdä työtä tuollaisten kanssa.

Mä olin kerran kaupassa, kun myyjä ei suostunut myymään yhdelle känniselle miehelle kaljaa. Se mies sanoi, että en mä oo mikää humanoidi! Ei hitto mä meinasin revetä! :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Menikö sulla jotakin ohi? .

Ei, mua ei vaan kiinnostanut muu tuossa pitkässsä tarinassasi. Onhan se selvä että alkoholi vaikuttaa hermostoon ja sillä on usein epäsuotuisa vaikutus käytökseen. Typerää jorinaa päivän selvästä asiasta. Oli oikein tai ei niin eipä kiinnosta.
Mua kiinnostaa miksi et voi laihduttaa kun näytät tuollaiselta?

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Mut hei mehän ollaan asiakaspalvelijoita, joiden siis kuuluu tietää kaikki ja kestää kaikki. Ja kaikkihan on aina meiän vikaa :saint:
T. just toissa päivänä vuorossa v*ttumaiseks ämmäks haukuttu

Aivan, meidän kun pitäisi baarissa olla ajatustenlukijoita ja tietää mitä asiakas haluaa juoda. Jos tiskillä on ryysistä eikä joku osaa sanoa mitä haluaa, niin siirryn kylmänrauhallisesti seuraavaan asiakkaaseen, niin johan alkaa löytyä tilausta siltä ensimmäiseltä... :whistle:

Menikö sulla jotakin ohi? .

Ei, mua ei vaan kiinnostanut muu tuossa pitkässsä tarinassasi. Onhan se selvä että alkoholi vaikuttaa hermostoon ja sillä on usein epäsuotuisa vaikutus käytökseen. Typerää jorinaa päivän selvästä asiasta. Oli oikein tai ei niin eipä kiinnosta.
Mua kiinnostaa miksi et voi laihduttaa kun näytät tuollaiselta?

Mitä se sun napaasi hiertää miltä mä näytän? :o :o Ja mistä sä tiedät olenko mä laihduttamassa vai ei? Mulla ei kuitenkaan lopu elämä mun kiloihin ja enemmän ne tuntuu häirittevän muita kuin mua itteä, säkin olet hyvä esimerkki siitä. Että silleen.

Ja mistä sä tiedät olenko mä laihduttamassa vai ei?

Se tietää sen varmaan siitä kun tästäkin on palstalla ollut puhetta, niiden läskin sulattajat -ketjua kritisoivien keskustelujen yhteydessä.

Eniten mua ottaa päähän just noi jotka rupee henkilökohtasuuksia laukomaan ja haukkumaan just jotain ulkonäköö.. mitäs väliä sillä on miltä se tarjoilija näyttää jos asiakas on niin kännissä ettei sille myydä.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyl mäkin olisin sanonut noin, jos toinen oikeesti näyttää läskiltä. Läskit ihmiset vaan suurinosa on rumaa.

Eli olet siis tooooodella fiksu. Mä voin laihduttaa kiloni pois, mutta miten sä pääset eroon tyhmyydestäsi ja moukkamaisuudestasi? Niinpä niin, et mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mistä sä tiedät olenko mä laihduttamassa vai ei?

Se tietää sen varmaan siitä kun tästäkin on palstalla ollut puhetta, niiden läskin sulattajat -ketjua kritisoivien keskustelujen yhteydessä.

Mitä sitten? Onko se sun ongelma? Ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Eniten mua ottaa päähän just noi jotka rupee henkilökohtasuuksia laukomaan ja haukkumaan just jotain ulkonäköö.. mitäs väliä sillä on miltä se tarjoilija näyttää jos asiakas on niin kännissä ettei sille myydä.. :headwall:

Niin, kun eihän se meidän vika ole jos sinne baariin tullaan jos valmiiksi tukka silmillä eikä sellaiselle voi anniskella.

Yhteistyössä