Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Tuttua tuttua. En mä piru vie kiusallani ole myymättä tai avaamatta sitä olutta siel myymäläs. Mut hitto vie mä en ole valmis ottaa riskii et työ lähtee alta jonku pöljän takia, joka ei ymmärrä et mä en voi tehä mitään.
Ja se henkilökohtaisuuksiin meno on jotain sellaista et |O Enhän mäkään sano asiakkaalle et "eks sää helvetin idiootti tajua suomea, artikuloinko vähän paremmin.." :kieh:
Joo siinä on pakko niellä kiukkunsa ja yrittää nätisti selittää "mutta kun en voi..." Aivan kuin olisi meidän vika, että lainsäädäntö on helvetin tiukka alkoholin suhteen varsinkin anniskelupaikoissa. Kun pitäisi ilmeisesti rikkoa lakia miellyttääkseen asiakkaita.
Sellanen lyhennetty ja suomennettu alkoholilainsäädäntö olis hyvä saada vaikka baaritiskille kaikkien uupojen luettavaksi. Sellanen huumorimielellä tehty.. Jos se sillä menis niiden kovapäisempienkin kaaliin.![]()
Joitakin pitäisi pyytää lukemaan se jokaisella kerralla, kun tulevat tiskille.![]()
![]()
Jotkut vetävät kauheat kilarit jos heille ei myydä alkoholia. Täs yks kerta eräs aika känninen mies tuli tiskille ja sanoin hänelle "********** suosittelen illan erikoista, jäävettä" Mies kysyi, että niinkö? Vastasin, että joo. Mies sitten sanoi, että no otetaan sellainen.Eli jotkut ottavat ihan rauhallisesti sen, että ei enää myydä ja jotkut tulevat ihan itte pyytämään sitä jäävettä.
Jotkut nuoret muuten ottaa henkilökohtaisena loukkauksena sen, että heiltä kysytään henkkarit. Aika omituista tuollainen, en mä ainakaan koskaan loukkaantunut 18-vuotiaana siitä, että kysyttiin henkkarit.
Ne ihanat asiakkaat saakin jaksamaan sen kakan alla.
Eräs poika heitti mua henkkareilla päin näköö ku kysyin tupakkaa ostaessa, ja ole edellisenä päivänä täyttäny. :headwall: Ne on niin lapsen näkösiä.
Multa kysytään välillä vieläkin paperit ja ikää on jo kohta 28 ja se on ihanaa.
Mutta selitykset miksi ei ole papereita on kyllä hauskoja. Jäi autoon, mopo kypärä kainalossa. En mä viitti kantaa niit mukana ku olen menossa baariin (