Tuli vain eilen taas niin hienoa tekstiä, kun olin töissä. En suostunut enää myymään minkäänlaisia alkoholijuomia eräälle pariskunnalle, koska he olivat niin kännissä. Se nainen siinä jankkasi ja jankkasi, sanoin hänelle monta kertaa, että ei nyt enää ja että heidän pöytäänsä ei enää tarjoilla. Tiskillä kauhia ryysis ja tämä yksi siinä jankkaa ja jankkaa eikä millään meinannut uskoa. Siirryin palvelemaan muita asiakkaita. Kuulin sen naisen sanovan mulle, että hei läski tiedätkö missä mä istun. Siis voi vittu sanon mä!!!!! |O |O |O |O Mä onneksi hillittin itteni ja olin kuin en olisi kuullutkaan mitä se nainen sanoi, en alentunut hänen tasolleen.
Siis mikä helvetin oikeus joillakin on muka tulla vittuilemaan ihmisten työpaikoille? Ei mekään mennä heidän työpaikoilleen vittuilemaan heille! Ei tuo ole edes ainoa päätään aukonut asiakas.
Mikä saa ihmisen tekemään noin? Onko syynä muka pelkästään känni? Miten se känni oikeuttaa tekemään noin? Mä en ole koskaan tehnyt noin kännissä, en vaikka en olisi vielä ollut baarissa töissä. Tunteeko nämä ihmiset jotakin ylemmyydentunnetta kun vittuillaan asiakaspalvelijalle? Kun monet asiakaspalvelijat saavat paskaa niskaansa vaikka tekevät vain työtään.
Kuinka monen muun työpaikalla (ei asiakaspalvelussa ) tulee ulkopuoliset vittuilemaan kesken työpäivän?
Mutta silti mä olen niin hullu etten tuosta työstä luovu.

Siis mikä helvetin oikeus joillakin on muka tulla vittuilemaan ihmisten työpaikoille? Ei mekään mennä heidän työpaikoilleen vittuilemaan heille! Ei tuo ole edes ainoa päätään aukonut asiakas.
Mikä saa ihmisen tekemään noin? Onko syynä muka pelkästään känni? Miten se känni oikeuttaa tekemään noin? Mä en ole koskaan tehnyt noin kännissä, en vaikka en olisi vielä ollut baarissa töissä. Tunteeko nämä ihmiset jotakin ylemmyydentunnetta kun vittuillaan asiakaspalvelijalle? Kun monet asiakaspalvelijat saavat paskaa niskaansa vaikka tekevät vain työtään.
Kuinka monen muun työpaikalla (ei asiakaspalvelussa ) tulee ulkopuoliset vittuilemaan kesken työpäivän?
Mutta silti mä olen niin hullu etten tuosta työstä luovu.