P
pettynyt(kö)??
Vieras
Hei,
Kävimme vasta ultrassa jossa meille sanottiin tulokkaan olevan tyttö.
Olin niin kovasti toivonut poikaa, nähnyt unia pojasta ja muutenkin uskonut vakaasti, että poika on tulossa. Alusta asti olin muka tietävinäni, että tämä on poika, tyttöjä meille on jo siunaantunut.
Raskauskin tuntui niin kovin erilaiselta.
Älkää käsittäkö väärin, lapsi on tervetullut sukupuolesta piittaamatta.
Olin vain niin pettynyt omiin tuntemuksiini jotka eivät sitten pitäneetkään paikkaansa. Tuntuu että miten voin olla niin väärässä kun en edellisiltäkään sitä ollut??
Kaikki kolme raskauttani ovat olleet vaikeita ja kaiken kukkuraksi mieheni ultran jälkeen pamautti vielä, että ei auta kun yrittää!! Ihan kun oisin joku hautomo!
Sanoin jyrkän ei:n hänen ehdotukselleen, tämä saa olla viimeinen lapsi.
Vaan nyt yön yli nukuttuani mietin että josko se neljäs olisikin sitten poika..
En halua tämän mahassa kasvavan tytön luulla tulevaisuudessa, että häntä olikin toivottu pojaksi, tai että olisin jotenkin pettynyt häneen.
Toivottavasti tämä tunteeni katoaa pian ja nautin taas raskaudestani kivuista huolimatta.
Onko kenelläkään ollut samoja tuntemuksia?
Olenko huono ihminen toivoessani että ultraaja olisikin väärässä?
Minunhan pitäisi ottaa vastaan se mitä minulle siunataan eikä marista turhaan. Tämä on älytöntä, myönnän sen..
Minä vaan
Kävimme vasta ultrassa jossa meille sanottiin tulokkaan olevan tyttö.
Olin niin kovasti toivonut poikaa, nähnyt unia pojasta ja muutenkin uskonut vakaasti, että poika on tulossa. Alusta asti olin muka tietävinäni, että tämä on poika, tyttöjä meille on jo siunaantunut.
Raskauskin tuntui niin kovin erilaiselta.
Älkää käsittäkö väärin, lapsi on tervetullut sukupuolesta piittaamatta.
Olin vain niin pettynyt omiin tuntemuksiini jotka eivät sitten pitäneetkään paikkaansa. Tuntuu että miten voin olla niin väärässä kun en edellisiltäkään sitä ollut??
Kaikki kolme raskauttani ovat olleet vaikeita ja kaiken kukkuraksi mieheni ultran jälkeen pamautti vielä, että ei auta kun yrittää!! Ihan kun oisin joku hautomo!
Sanoin jyrkän ei:n hänen ehdotukselleen, tämä saa olla viimeinen lapsi.
Vaan nyt yön yli nukuttuani mietin että josko se neljäs olisikin sitten poika..
En halua tämän mahassa kasvavan tytön luulla tulevaisuudessa, että häntä olikin toivottu pojaksi, tai että olisin jotenkin pettynyt häneen.
Toivottavasti tämä tunteeni katoaa pian ja nautin taas raskaudestani kivuista huolimatta.
Onko kenelläkään ollut samoja tuntemuksia?
Olenko huono ihminen toivoessani että ultraaja olisikin väärässä?
Minunhan pitäisi ottaa vastaan se mitä minulle siunataan eikä marista turhaan. Tämä on älytöntä, myönnän sen..
Minä vaan