T
täällä tulee kaikkea mieleen
Vieras
enpä järkevää otsikkoa keksinyt, mutta mitä mieltä olette, "saako" toimeentulotukea saavat haaveilla vielä yhdestä lapsesta, vai onko se vaan hyvätuloisten oikeus? tietysti mikään elämäntilanne ei kestä välttämättä kovinkaan pitkään, elämä voi kellä tahansa muuttua suuntaan tai toiseen nopeastikin. mutta mielipiteitä? onko tuomittavaa saada toivottu lapsi, vaikka perheessä työttömyyttä?