Oikein hyvää huomenta! Nyt KAIKKI te jotka painitte niiden muutamien "liikakilojen" kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tähän tempaukseen mukaan.

Tänään tiistaina 26.1.2010 aloitetaan syömisten ylöslaittaminen. Turhat mässäilyt ja ne ihanaiset suklaat tms pois.

Siis kaikki te jotka haluaisitte olla kilon, pari, muutaman kevyempi mutta olette syöneet herkkuja koska ne on niin hyviä ettekä ole edes oikeasti paino-ongelmaisia.

Itse olen kaunis, hoikkarakenteinen mutta mulla on omat ongelma kohtani josta haluaisin muutaman kilon pois. Olen tyytyväinen itseeni näinkin, mutta 100% tyytyväinen ilman niitä muutamaa kiloa.

Listataan tähän lähtöpaino, ja joka päivä ne päivän syömiset ylös ja kalorit. Ja ne löytyy ihan netistä tai sit syömäsi tuotteen purkin kyljestä.
Mikä tavoite tiputus?
Tietty pituudenkin voi laittaa.

Onko halukkaita mukaan? Vai teenkö mä tätä yksin siihen saakka että pääsen tavoitteeseeni?

ps. Kenenkään oikeasti ylipainoisen on ihan turha tulla napisemaan kenenkään turhamaisuudesta tms sillä jokainen tekee kropallaan mitä haluaa. Jos toinen haluaa pois kilon tai kaksi muutenkin hyvästä vasrtalostaa so what? It`s not your problem. Ja anteeksi karkea kielen käyttö mutta näin se vaan on et jotainhan se jonkun mielestä turhamaisuus tulee ottamaan pattiin. Ne voi sit tehdä ihan oman ketjun ;)

10 kiloa nestettä??? Hmmm pitäisköhän tälle saada joku tietävämpi vetäjä.... Ei kai 10 kg:n ylipaino ole ihan normaalia?? Mulla on 5 kg ylipainoa ja tiedän tasan tarkkaan ettei se ole mitään nestettä vaan läskiä joka on ihan itse syömällä aiheutettu.

10 kiloa nestettä??? Hmmm pitäisköhän tälle saada joku tietävämpi vetäjä.... Ei kai 10 kg:n ylipaino ole ihan normaalia?? Mulla on 5 kg ylipainoa ja tiedän tasan tarkkaan ettei se ole mitään nestettä vaan läskiä joka on ihan itse syömällä aiheutettu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eräsvaan:
Osallistukaa siihen "Läskillä lukutaitoa" kampanjaan, Tamperelaiset nyt ainakin.

vittuilijat heitetään ulos tästä ketjusta.

Siis mitkä vittuilijat? Tällainen kampanja on oikeesti olemassa ja olisin osallistunut mutta käytännön syistä se ei onnistunut (ei punnituksia lähellä)

Osallistukaa siihen "Läskillä lukutaitoa" kampanjaan, Tamperelaiset nyt ainakin.

Tämä on hyvä kampanja, itse olisin osallistunut mutta lehdessä luki että normaalipainoisia EI oteta! Vaikka mullakin on liikaa ihraa vatsamakkarassa sekä reisissä, niin paino silti normaali, vaikka 4kg haluankin tiputtaa ja kiinteytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vittuilija nro2:

Etkö oikein ymmärrä vai mikä sun ongelmas on?

Parin kilon painon heittely on täysin normaalia se on sitä nestettä.

Kyl oot sit vissiin vähän tyhmä kun luulit olevasi nokkelakin vittuilija nro 2

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tämä on hyvä kampanja, itse olisin osallistunut mutta lehdessä luki että normaalipainoisia EI oteta! Vaikka mullakin on liikaa ihraa vatsamakkarassa sekä reisissä, niin paino silti normaali, vaikka 4kg haluankin tiputtaa ja kiinteytyä.

Mä olisin osallistunut kans mut ei.

No ei oikein jaksa alkaa nipottamaan kovin moni normaalipainoinen. Mulla olis 2 raskauskiloa jäljellä, mutta elämänlaatu kärsii liikaa siitä että alkais ajatella kaikkea mitä syö ja laskemaan kaloreita. Eli näillä mennään ja rinta rottingilla. Tsemppiä sun projektiisi. Laitappa omat mittasi :)

itte aion muutaman kilon pudottaa. oon 163 ja 53 ja tähtään 50kg. harrastan taistelulajeja 2 krt/viikossa ja muina päivinä teen lihaskuntoharjoitteluja sekä otan hyötyliikunnasta kaiken irti (joka pvä 5 kerrokseen raput ylös alas jne).

yritän jättää makeat vähemmälle,sekä roskaruoan. viikon treenien jälkeen painoa lähtenyt jo kilo, jenkkakahvat pienentyneet ja haba kasvanut, eli motivaation on nyt parhaimmillaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja una:
itte aion muutaman kilon pudottaa. oon 163 ja 53 ja tähtään 50kg. harrastan taistelulajeja 2 krt/viikossa ja muina päivinä teen lihaskuntoharjoitteluja sekä otan hyötyliikunnasta kaiken irti (joka pvä 5 kerrokseen raput ylös alas jne).

yritän jättää makeat vähemmälle,sekä roskaruoan. viikon treenien jälkeen painoa lähtenyt jo kilo, jenkkakahvat pienentyneet ja haba kasvanut, eli motivaation on nyt parhaimmillaan :)

joo ja tänään oon syöny:

kuppi kahvia
joku ihme fittnes keksi :D
kanafilee ja wokkivihanneksia

sie oot avuton jos et yksin muutamaa rammaa saa ittestäs poies ja kyllä sulla tuntuu olevan sitä ihraa jossain...ei viitti ääneen mainita missä.
melko lapsellisesti että 100 rosenttisen tyytyväinen ihteesä muutaman kilon jälkeen....
kyllä se vaan niin menee että nätteimpiä naisia on ylipainoiset ja luonnekkin kuin lampaalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaunokainen:
sie oot avuton jos et yksin muutamaa rammaa saa ittestäs poies ja kyllä sulla tuntuu olevan sitä ihraa jossain...ei viitti ääneen mainita missä.
melko lapsellisesti että 100 rosenttisen tyytyväinen ihteesä muutaman kilon jälkeen....
kyllä se vaan niin menee että nätteimpiä naisia on ylipainoiset ja luonnekkin kuin lampaalla :)

:laugh: repesin täysin

Yhteistyössä