Oikeesti kuinka ärsyttävää on vieraiden tuplabuukkaukset ja samaan aikaan tunkevat ihmiset!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhana!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Kaksoisbuukkaus" on minusta hauskaakin, jos satun siis tuntemaan ystäväni/sukulaisen kaverin. Mutta jos ollaan tosiaan ihan eri maailmoista, eikä yhteistä puheenaihetta löydy, on vierailut lähinnä vain vaivaannuttavia. Miettisin väkisinkin mitä ystäväni tuolloin on ajatellut.

Koska tuolloin emme luonnollisestikaan voi puhua mitään sen syvempää, en osaa avautua ventovieraiden seurassa.

Nämä kritisoijat tekevät todennäköisesti näin itse. Toivon että käytätte hetken aikaa viestien lukemiseen, niin ymmärrätte että kaikki ihmiset eivät ole yltiösosiaalisia ja joskus sillä ystävällä olisi ehkä ollut henkilökohtaista asiaa vain sinulle.

Nii ehkä nää kritisoijat kuvittelee, et se voi olla hauskaa, jos kaveriaan näkee muutenkin usein. Joillakin on tapana tää, että ulko-ovi on aina auki ja sinne saa tulla kuka vaan, milloin vaan ja olla niin kauan kuin huvittaa. Itseäni tuo tapa ihmetyttää, enkä itse tykkäisi yhtään, jos joku tänne yhtäkkiä pyllähtäisi ja olettaisi että keitän kahvit.

Mut on siis täysin eri asia, jos ollaan nähty kauheasti vaivaa siihen, että saadaa 2-4 ihmisen aikataulut niin sopivaksi että kaikille löytyy yhteinen päivä, jolloin voidaan tavata. Ollaan ehkä suunniteltu mitä kaikkea tehdään, jäädään ehkä yöksi. Välimatka on pitkä ja ei olla nähty kuukausiin. Kyllä mä ainakin halusin ehdottomasti jutella kaksin tän kaverini kanssa, olin sitä odottanutkin. Vaikka olen sosiaalinen ihminen, nii se tuntui oudolta kun ruokapöydässä oli yksi ylimääräinen ihminen. Varsinkin kun en ollut vielä kunnolla tutustunut kaverini uuteen perheeseen, niin ootin että nyt siihen olis ollut hyvä mahdollisuus.

Puhumattakaan siitä, kun muutama vuosi takaperin olin kaverilla ja hänen poikaystävänsä paukkasi kylään. Ei siinä mitään, mutta kun he näkivät toisensa, niin he puhuivat taukoamatta KAKSI TUNTIA ilman että sain sanottua mitään väliin. Se oli mun mielestä todella röyhkeää, että mut jätettiin täysin ulkopuolelle. Yritin kovasti odottaa sopivaa väliä sanoakseni jotain, mutta hetkeä ei tullut. Lopulta tosiaan tuon kahden tunnin päästä sain ilmoitettua väliin että "Mä lähden nyt!". Ja sitten kaverini ihmetteli, että "Nyt jo? Miksi?". Niin miksiköhän? :D

[QUOTE="vieras.";29746403]Mulla meni tuollaiset "haluun olla vaan sun kaa, ei olla ton kaa" -jutut ohi jo ala-asteella.[/QUOTE]

Meinasin just sanoo samaa :O Mä en oo ikinä ymmärtäny tollasta asennetta, että saatan hyvinkin olla jonkun tämän ketjun parjaajan vihaama henkilö, mutta ihan sama, mun elämä mun tyyli... jos ei kuvioihinne sovi, niin pärjään kyllä ilmankin teitä ja mollaajia!

[QUOTE="vieras.";29746403]Mulla meni tuollaiset "haluun olla vaan sun kaa, ei olla ton kaa" -jutut ohi jo ala-asteella.[/QUOTE]

Se on hienoa kun ihmiset tajuavat noin hyvin mistä on kyse kuin sä. |O

[QUOTE="vvieras";29746249] Tämä toinen vaikutti vielä velalta. Itse vielä rattailla lähdin pitkän matkan ja puhe pelkistä koirista myös ystäväni puolesta. Ei mun lapsista olisi tarvinut puhua vaan jostain muusta josta itsekin jotain ymmärtäisin. Vihaan itseasiassa koiria.[/QUOTE]

Hui kauhea! No, minä olen vela ja minusta pitää puhua asioista joista kaikki pystyy keskustelemaan. Ei koirista jos ei kaikki ole koiraihmisiä.

Kannaattakohan apn pysyä ihan itekseen ja omassa kodissaan eikä tunkea persettään muille kerran toisten elämä ahdistaa noin paljon.

Mun mielestä on aiheesta loukkaantunut.

En halveksisi ystäviäni tai sukulaisiani sillä tavalla, että heiltä kysymättä antaisin jonkun toisen tulla sovitun tapaamisen aikana. Se kenen kanssa on ensin sovittu, on etuoikeutettu ja haluan keskittyä häneen. Tietysti toisilleen tutut voisivat ehkä tulla yhtä aikaakin kylään, jos ensin tulleella ei ole mitään sitä vastaan.

Yhteistyössä