M
meiju
Vieras
Mä oon huomannu et mua kiehtoo kauheesti, siis paljon enemmän ku ennen ni toi vihree väri, ja haluisin oikeesti pukeutua pelkkään vihreään...?! Mä ostin sellasen vihreen hameen ja keksin repiä siitä helman niinku toooosi lyhyeks ja huomasin et se on tosi hyvännäkönen päällä!! Sopiii vihreen korsetin kanssa sairaan hyvin, ei ehkä uskois. Se vaan tietty että on aika kylmä koska en haluis ikinä niinku pukee esim takkia edes ulos, se ei vaan sovi yh-tään tän asun kanssa!! Toisaalta mä näytän ehkä just sopivan sellaselta pikkutyttömäisen "pelästyneeltä" koko ajan ku palelee sairaasti, en tiiä... Blondasin hiukset ja keksi vetää ne nutturalle, oon saanu aika paljon kehuja että sopii mut kyllä mä sen tavallaan tiesin itsekin ku mul on aika tarkka silmä näissä tyylijutskissa. Kenkäongelman kanssa painiskelin jonku aikaa ku tuntui ettei mitkään jalkineet oikein sopinu mut sit taas keksin siihenkin sellaisen ratkaisun että ostin sellaset lasten kullanväriset jumppatossut (mul on on-neks tosi pieni jalka!) ja tuunasin niitä vähän... ensin kokeilin kaikkia niitä pinssejä sun muita mut ei ne oikee ollu kivat... sit näin kerran sellaset Aino-tossut ja niis oli siis ai-van syötävän ihanat tupsut!!! Leikkasin vanhoista pipoista sit tupsut irti ja liimasin näihin jumppatossuihin ja täytyy sanoo että näistä saattaa tulla hitti, nää on ihanat!! Mä oon oikeesti niin iloinen ku oon löytäny tyylini, se tuntuu olevan monilta aika hukassa, must tuntuu välillä että oon niin happy et voisin lentää! <3