Mä en tykkää yhtään siitä että OIKEESTI laihat ja kauniit naiset valittaa kun ovat läskejä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Appal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 165/68:
Alkuperäinen kirjoittaja omena:
Annas olla jos tämmönen pläski sanoo olevansa tyytyväinen kurveihinsa...teloitushan siitä kai tulee...

Olen kuitenkin tyytyväinen.

Mä luulen että tuossa on kyse huomion ja kehujen kalastelusta, kun hyvännäköinen päivittelee kuinka ruma muka on...jotta kuulisi taas sen : EIKUN sä oot niinku NIIN kaunis...

sitä se vaan on...

Mutta ethän sä olekaan läski :) Mä toivon joskus panavani just ton verran, nyt mitat on 165/85.
No en mä olekaan niin mutta monen muun mielestä kyllä... but who gives a shit? Tsemppiä.

Ei kai sulle kukaan oo tullut sanomaan, että oot läski??!! Mulla kestää tovin ennen kuin pääsen tavoitteeseen, sillä nyt kasvatan vatsaa ja vauvaa :) Mut parin vuoden päästä sitten... :D

Mä olen varmaan monen mielestä hoikka, terveen näköinen, ehkä jonkun mielestä jopa timmi. Itse katson itseäni kriittisemmin ja tiedän, että käsivarsissa olisi paljon kiinteytettävää, samoin kahden lapsen jäljiltä vatsassa on hieman ylimääräistä. En puhu olevani läski, mutta saatan kyllä sanoa, että treenattavaa ja kiinteytettävää olisi. Voi kun joskus pääsisinkin tavoitteisiini! Jokainen katsoo kroppaansa omalla tavallaan. Katson myös muiden vartaloa joskus kriittisesti, koska en pidä vararenkaista ja ihannoin terveellisen ja kiinteän näköistä kroppaa. Ääneen en koskaan kritisoisi ketään.

Mun mielestä, vaikka BMI onkin täysin normaali, mulla on läski vatsa ja läskit reidet ja läskit käsivarret. MUN MIELESTÄ. Eikö se nyt perkele ole mielipidekysymys, kuka tykkää mistäkin. Enkä mä mainitse läskeistäni halutakseni kuulla jotain "oo hiljaa, olet pieni" -kommentteja, vaan mainitsen niistä siksi että ne Vtuttavat minua.

Varsin ikävää, jos moinen jotakuta toista sitten kovasti ärsyttää :D

P.S. Mulla on läski maha ja reisissä on selluliittia.

Annas olla jos tämmönen pläski sanoo olevansa tyytyväinen kurveihinsa...teloitushan siitä kai tulee...

Olen kuitenkin tyytyväinen.

Mä luulen että tuossa on kyse huomion ja kehujen kalastelusta, kun hyvännäköinen päivittelee kuinka ruma muka on...jotta kuulisi taas sen : EIKUN sä oot niinku NIIN kaunis...

sitä se vaan on...

Mutta ethän sä olekaan läski :) Mä toivon joskus panavani just ton verran, nyt mitat on 165/85.
No en mä olekaan niin mutta monen muun mielestä kyllä... but who gives a shit? Tsemppiä.

Ei kai sulle kukaan oo tullut sanomaan, että oot läski??!! Mulla kestää tovin ennen kuin pääsen tavoitteeseen, sillä nyt kasvatan vatsaa ja vauvaa :) Mut parin vuoden päästä sitten... :D
Sukulaisämmät on niin reiluja että muistavat aina päivitellä että herrajumala miten sie ootkii paisunu ku nuoren olit sentään niin soukka... BLAAH...
Kyllä se siitä...ja imetys laihduttaa ja mukulan perässä juokseminen sitten myöhemmin:)
Hyvä kunto ja kestävyys on tärkeämpää kuin langanlaihuus.

Yhteistyössä