Oikeasti välillä hämmästyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jaa, minäkin elän tyhmien elukoiden kanssa... Nimittäin ponien!! Ne ne vasta tyhmiä onkin, eli en suosittele vaihtamaan:D

Huono vitisi joo, mutta kyllä munkin ukossa niitä tyhmyyden merkkejä sillon tällöin näkyy... *huokaa*. Vaan minkäs teet, ei ne siitä miksikään muutu:/ Elukka kun elukka, erona vaan että nukkuuko sisällä vai tallissa;)

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Noooh.. ehkä se leppyy ku annat sille jotain herkkuja, tai silität?

Syököön niitä lättyjä joita kohta paistelee. Joku peruskoulutuksessa menny pahasti pilalle. Joskus tulee mieleen, että ois ehkä parempi vaan lopettaa, mutta jälkeläiset jäis kaipaamaan ja se ei ole mun päätettävissä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Olen edelleenkin rakastunut omaan mieheeni, eikä häntä voi elukaksi kutsua. Olemme tasaveroiset kumppanit ja viihdymme toistemme seurassa. Plussaa on huomattavasti enemmän kuin miinusta.

tätä on hyvä peesailla! :heart:

Jösses.. No sun apinas on kyllä aikamoinen..
Ettei saisi muistuttaa? Saa kai sitä kysyä, että koskas ajatteli, kun pitää sopiva hautakivikin tilata, se ostaisi kuitenkin jonkun tooodella mauttoman.
Ei vaan, ihan tosissaan, onpas teillä kyllä hurjan uhjauksen laittanut. Oletko puhunut tuosta kenellekkään irl?

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Jösses.. No sun apinas on kyllä aikamoinen..
Ettei saisi muistuttaa? Saa kai sitä kysyä, että koskas ajatteli, kun pitää sopiva hautakivikin tilata, se ostaisi kuitenkin jonkun tooodella mauttoman.
Ei vaan, ihan tosissaan, onpas teillä kyllä hurjan uhjauksen laittanut. Oletko puhunut tuosta kenellekkään irl?

En ole IRL puhunu. Jos kuolisin, takuulla surisi. On tunteellisempi kuin minä.

Ehkä sun ei kuitenkaan kannattais ärsyttää miestäsi tämän keskustelun avulla, tai teillä on kohta mekkalat siellä ja taas lapset kärsivät.

Onko miehes suostunut lähtemään AA:han tai niihin Lyömättömiin miehiin? (tai joku senkaltainen ryhmä?) Selviöhän on, että hän tarvisi apua omiin ongelmiinsa ja te kumpikin varmaan myös suhteenne ongelmiin.

Turhalla ärsyttämisellä ei kuitenkaan voita mitään, vaikka varmasti teksi mieli sanoa yhtä jos toista moiselle häirikölle. Tuollainen tappouhkaus (päissäänolo ei ole mikään tekosyy tai lievennys) on vakava ja karmea juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:
onhan ne miehet välillä vähän riesoja. Naisen kanssa olisi enemmän yhteistäkin. Mulle vaan ei tuo tussu maistu... :$

no näin...plus sit mun lähipiirissä olevat nais-naissuhteet on ku jostai kauniista ja rohkeista,en pysy mukana et kuka millonki on kenenki kans ni oishan se noloo jos oisin lesbo enkä ees tietäs kenen kaa oon millonki.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta pimpsaa olet kuitenki antanut ja useammanki lapsen vääntäny et siihe se apina kyllä kelpaa?
Mä en sit ymmärrä et puhutaan tän tasosta juttua..

Mä en ymmärrä, miten joillakin ei ole huumorintajua sitten pätkääkään. Mahtaa olla ahdistavaa elää noin, ettei mistään saisi huumorilla leikitellä, olkoon joskus vaikka mustaakin sellaista!
Ja minä en niin herneitä ottaisi nenääni, vaik tuo apina joka meillä asuu kertoisi lajitovereilleen minusta juttuja. Kun se kuitenkin kömähtää illalla viekkuun ja -rakastan,rakastan- ennenkun nukahtaa. :)

Yhteistyössä