Olen edelleenkin rakastunut omaan mieheeni, eikä häntä voi elukaksi kutsua. Olemme tasaveroiset kumppanit ja viihdymme toistemme seurassa. Plussaa on huomattavasti enemmän kuin miinusta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Noooh.. ehkä se leppyy ku annat sille jotain herkkuja, tai silität?
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Olen edelleenkin rakastunut omaan mieheeni, eikä häntä voi elukaksi kutsua. Olemme tasaveroiset kumppanit ja viihdymme toistemme seurassa. Plussaa on huomattavasti enemmän kuin miinusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:*REPS* *KOPS* miksköhän mä en enää elä miehen kans
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Jösses.. No sun apinas on kyllä aikamoinen..
Ettei saisi muistuttaa? Saa kai sitä kysyä, että koskas ajatteli, kun pitää sopiva hautakivikin tilata, se ostaisi kuitenkin jonkun tooodella mauttoman.
Ei vaan, ihan tosissaan, onpas teillä kyllä hurjan uhjauksen laittanut. Oletko puhunut tuosta kenellekkään irl?
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:*REPS* *KOPS* miksköhän mä en enää elä miehen kans
Koska olet älykäs?
Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:onhan ne miehet välillä vähän riesoja. Naisen kanssa olisi enemmän yhteistäkin. Mulle vaan ei tuo tussu maistu... :$
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:No, ihan kaikki naiset eivät elä tyhmien elukoiden kanssa =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta pimpsaa olet kuitenki antanut ja useammanki lapsen vääntäny et siihe se apina kyllä kelpaa?
Mä en sit ymmärrä et puhutaan tän tasosta juttua..
Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:onhan ne miehet välillä vähän riesoja. Naisen kanssa olisi enemmän yhteistäkin. Mulle vaan ei tuo tussu maistu... :$