Mikä olisi oikeasti tilava perheauto?
Semmoinen, missä olisi oikeasti sitä matkustus -ja tavaratilaa, eikä vain esitteessä...
Semmoinen, missä olisi oikeasti sitä matkustus -ja tavaratilaa, eikä vain esitteessä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26531627:
paljon saa olla maximissaan hinta?
Mennään maanantaina testaamassa XC90, mutta mietin vaan, kun se on niin turkasen kallis.
Että, jos halvemmalla olisi mahdollista saada tilaa & ajomukavuutta, hyvä olisi, mutta vahvasti näyttää sieltä, että sen puoleen kallistutaan...
7-paikkainen auto ja takaluukkuun mahtuu vaunut ja kauppakassit. oletko kokeillut ajaa? aiva ihana automaattivaihteinen Auto.
Skoda Octavia Combi 2,0 TDI 140 4x4 Scout DSG (VM12) Farmari 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto
Onko lähelläkää? Vai pittääkö olla kalliimpi?![]()
Mulla on -99 ford Windstar, ameriikalainen mini vaani.
Ma oon ollut siihen tyytyvainen,
Ei se varmastikaan se paras ole, mutta niin kuin sanoin , olen ollut siihen tyytyvainen.
Se galaksi on osapuilleen sama auto.
En ole kokeillut, mutta perhekäytön lisäksi ajan melkein sata tonnia vuodessa, joten mulle on muodostunut semmoinen mielikuva, että Chrysler ei tähän tarkoitukseen ole se kaikista paras...
se o totta että vie enempi, mutta ainut auto jossa oikeesti tilaa vaikka olis kaikki 7 paikkaa täynnä.