oikeasti onko teillä kaikilla huonot miehet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "leyla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="leyla";26415432]kun aina niistä löytyy jotain vikaa ja valittamista. onko asiat kaikilla täällä näin huonosti? :([/QUOTE]

Ei sentään pelkästään näin synkästi. Mulla on huono vaimo...

No ei se huono ole mutta ei myöskään täydellinen. Mun miehen heikosta kohdasta tänne teinkin aloituksen. Ja se heikko kohta vtuttaa ihan täpöllä mutta ei se sitä tarkoita että se läpeensä huono olis. Tuskin täydellistä miestä onkaan. TAi naista. Kaikilla on ne omat heikot kohtansa.

• Tykkää
Reactions: Dongxi ja Micosa
Ei todellakaan ole.

Ei. Mä olen äärimmäisen tyytyväinen mieheeni. "huonotkin" puolet on niin minimaalisia että ei niistä jaksa sen kummemmin valittaa. Enhän miekään täydellinen ole ja silti tuo rakastaa minua tälläisenä kuin olen.

sitä saa mitä tilaa. Mä ainakin edeltävien kokemusten perusteella sanon että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Eli jos ja kun aloittaa äärettömän haukkumisen kierteen niin ei se koskaan lopukaan. Mutta kun muistaa kohdella toista kunnioittaen saa kunnioitusta takaisin. Ja sitten vielä täytyy osata tulkita ennusmerkkejä. Se baarissa joka viikonloppu ravaava tuskin muuttuu lapsen myötä sen kummemmaksi...

No ei oo kaikilla huonot miehet, ei kaikki vaimot täällä valita miehistään.
Miulla on hyvä mies ja niin on monella muullakin. :heart:

hyvä mies, hyvien ja huonojen puolien kera. varmasti se vähän mikä mua siinä rassaa niin ärsyttää sitä samoin verroin takas mun tietyt oikut :D se on parisuhdetta? jos joku tekee täällä aloituksen jostain epäkohdasta suhteessaan niin en jaksa uskoa että koko suhde olisi täyttä skeidaa. mutta juuri tällästen väitäntöjen vuoksi en halua tehdä mitään "mun mies on elämääki ärsyttävämpi ku unohti viedä roskat" aloituksia vaikka vähän vitsittäiskin.

Laiska ja niin helv%%on mustasukkainen, en ole käynyt paikallisessa yli vuoteen kun se aina minut nolaa ei minkäänlaista sosiaalista elämää inhoan sitä!!!

Yhteistyössä