Kannattaako tuo Huuto.netissä myynti oikeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ostajahan ne postimaksut maksaa eli kyllä myynti siellä kannattaa. kirppismyynti ei ainakaan minulla kannattanut: kallis pöytävuokra eikä viikossa mennyt kuin murto-osa. Huutiksessa taas voi pitää viikkokausia samoja vaatteita/tavaroita myynnissä ilman kuluja.

Ja on keittiövaaka.

Kannattaa. Pääsee helposti turhasta roinasta eroon ja saa siitä vielä rahaakin, joskus enemmän ja joskus vähemmän, mutta pienistä puroista syntyy suuri virta...

Osa ostajista noutaa, enkä minä niitä postimaksuja maksa vaan ostaja.

Kirjevaakaa en omista, mutta esim. yksittäisten vaatekappaleiden postikulut oppii nopsaan määrittelemään - enkä palauta ylimääräisiä jos olen veloittanut 0,75 € ja joku vauvanpaita meneekin 0,60 € postareilla. Isompien pakettien paino on helppo henkilövaa'alla tarkistaa.

mun mielstä ei ole kannattavaa,jos ei ole jotain tosi haluttua tavaraa myytävänä..esim. lasten merkkivaatepaketista saa parhaimmillaan satasia,ja ihan perus lastenvaatepaketista vain muutamia euroja..pääseehän siinä tavarasta eroon joo,mutta ei sillä tienaa kummoisesti..ja osa tavaroista on sellaisia ettei ole järkeä postittaa,joten vaikea saada kaupaksi jos joku ei nouda.

[QUOTE="hmm";25775248]mun mielstä ei ole kannattavaa,jos ei ole jotain tosi haluttua tavaraa myytävänä..esim. lasten merkkivaatepaketista saa parhaimmillaan satasia,ja ihan perus lastenvaatepaketista vain muutamia euroja..pääseehän siinä tavarasta eroon joo,mutta ei sillä tienaa kummoisesti..ja osa tavaroista on sellaisia ettei ole järkeä postittaa,joten vaikea saada kaupaksi jos joku ei nouda.[/QUOTE]
Perus lastenvaatepaketistakin saa helposti yli 50 euroa, jos vaatteet on siistejä, tätä päivää, ehjiä, tahrattomia.

On kannattanut.

Isompiin myytäviin kohteisiin olen laittanut, että ostajan pitää hakea (esim rattaat, pinnasänky, hoitopöytä jne).

Pienemmissä ostaja maksaa postimaksut, joten ei niistä tarvitse murehtia.

Kannattaa, jos on kunnollista myytävää! Mä tienasin pari tienasin sitten yli 700 euroa :D
Uhrasin hommaan yhden vapaapäivän ja laitoin myyntiin välikausivaatteita ja vähän jo kesävaatteitakin ja kauppa kävi tosi hyvin. Pääasiassa mulla oli myynnissä merkkivaatteita ja joistain sain jopa enemmän kuin olin itse maksanut (ostan aina alesta). Sellaisista merkittömistä lindexeistä ja henkkamaukoista tein paketteja.
Postimaksut yleensä arvioin ja lupaan palauttaa, jos tuleekin reilusti halvemmalla. Käytän yksittäisiin paitoihin tms helposti-kuoria, t-paita mahtuu pieneen, isommassa menee kaksi. Maksikirjeenä (yli 3 cm paksu) menee yleensä ulkovaatteet tai kesäkengät. Jos painoa on selkeästi enemmän, pyydän paketin hintaa. Viimeksi tosin ilmoitin, että postikulut kuuluvat hintaan ja luulen, että se oli yksi syy hyvään myyntiin. Helpotti omaa hommaakin tosi paljon, kun ei tarvinnut miettiä niitä. Taidan tehdä ensi kerrallakin niin.

Hmm... Olisikohan houkuttelevaa, jos ilmoittaisi, että "postimaksut ilmaiset, jos hinta nousee yli xx euron"? Silloin voisi laittaa lähtöhinnan alas, mutta saisi taatusti lisää huutoja kun raja lähestyisi. Ja tuollahan usein ne monet huudot hämmentävästi houkuttelevat lisää huutajia...

Yhteistyössä