Oikea ystävä hukassa

Löytyisiköhän täältä sitä oikeaa tosiystävää? =)
Jakamaan ilot ja surut, käymään kahvilla, shoppailemassa, joskus vähän viihteelläkin ;) Olisi kiva löytää joku ystävä jonka kans voisi jutella mistä vaan, istua iltaa yhdessä jne. :) Itse tykkään reissailusta ja mökkeilystä. Mikäs kesälläkään sen parempaa ku hyvää seuraa, hyvää grillattavaa ja hyvää juotavaa ja musiikkia =)
Olen oulun suunnalta yhden lapsen äiti. Perheeseen kuuluu myös aviomies :) Laita yv:tä tulemaan jos kiinnostaa, täällä odottaa mukava iloinen äippä =) :flower:
 
Samma här :)Jään kesän alusta taas kotiin esikoisen (2,5v) kanssa, pikkukakkosen la 12.9.
Ei tullut pahemmin esikoisen vauva-aikana käytyä äitivauvaryhmissä eikä perhevalmennuksessa, ei ole jotenkin mun juttu. Joten olisi kiva löytää uusia ystäviä, jotka olisivat about samassa tilanteessa. Suurin osa mun kavereista jäi sinne jonnekin, kun sain lapsen, ovat lapsettomia ja elävät täysin erilaista elämää kuin minä nykyään.
Sosiaalinen ja reipas, iloinen tyyppi olen ja stadissa asustamme. Laittakaa viestiä jos ystävää kaipailette :) Keksitään kaikkea kivaa puuhaa kimpassa!
 

Yhteistyössä