Ohutsuolen magneettitutkimus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
onko kellään kokemusta? Pelottaa ihan vietävästi. Ei niinkään tutkimus mutta pitääkö sitä colonsteriliä juoda. Eikö ole muuta vaihtoehtoa kerran tehty kolonoskopia johon piti juoda sitä 4 litraa. En saanut litraa menemään edes tunnissa. Mulla olisi menoja vielä kuvauksen jälkeen mutta eikö tuo litku laita suolen tyhjenemään? Piti ottaa myös toilax pillereitä 2 kpl. Kiitos avusta

onko kellään kokemusta? Pelottaa ihan vietävästi. Ei niinkään tutkimus mutta pitääkö sitä colonsteriliä juoda. Eikö ole muuta vaihtoehtoa kerran tehty kolonoskopia johon piti juoda sitä 4 litraa. En saanut litraa menemään edes tunnissa. Mulla olisi menoja vielä kuvauksen jälkeen mutta eikö tuo litku laita suolen tyhjenemään? Piti ottaa myös toilax pillereitä 2 kpl. Kiitos avusta
Tarkista aina ennen kun mitään käytät, kohta vasta-aihe. Et saa käyttää sitä ollenkaan silloin. Tässä Toilax.

Joo älä varaa mitään menoja sen jälkeen... On tosiaan laksatiivista se ohutsuolen täyttöön juotava litku. Melkolailla on seuraavan puolesta vuorokaudesta vuorokauteen kiire vessaan, ei märkä pieru paljoa varoita. Tsemppistä.

Yhteistyössä