Kuka antoi sille lapselle 5 nakkia?
Ap:n lapsi söi 10 ranskalaista - onko se ap:n mielestä "normaali annos"?
Ap:n lapsi söi 10 ranskalaista - onko se ap:n mielestä "normaali annos"?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Olin loukkaantunut, kun leikki-ikäistä lastani haukuttiin läskiksi ja muutkin vihjailivat painosta. Nyt kun olen katsellut jälkeen päin kuvia niin silmät ovat auenneet. Lapsi oli tosiaan aika pyöreä.... Nyt sitten kouluiässä harrastaa aktiivisesti liikuntaa ja ikää 12v. Pituutta 158 cm ja painoa 44 kiloaOtin tuon säännöllisen liikunnan ihan neuvolan toimesta käyttöön heti kun ylipainosta vihjailtiin ja onneksi niin tein. Loukkaantumisesta huolimatta olen tyytyväinen, että minulle asiasta sanottin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä ylipainoisia lapsia on oikeasti paljon. Moni pitää lastansa "rotevana" ja "suuriluisena" vaikka selkeästi on enemmän kuin lapsen pyöreä. Pieni taapero nyt voi olla vielä vähän pyöreä, mutta 4-5 -vuotias leikki-ikäinen tuskin on luonnostaan pyöreä. Silloin siihen on tarvittu kyllä liikaa ruokaa, herkkuja ja liian vähän liikuntaa. Ei ole hyvä lapsellekkaan olla edes "vähän pyöreä".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kävi meillä leikkimässä ja syömässä ja en voinut kuin ihmetellä ruokamääriä! Söi varmaan puolen litran verran ranskiksia (oma söi varmaan kymmenen kpl), 5 nakkia ja kaiken läträsi valtavalla määrällä ketsuppia. Päälle lasillinen limsaa ja lisää olis halunnut. Meillä oli tänään herkkupäivä, joten siksi tuo ruokakin vähän erilaista ja kun tuli yllättäen niin en ollut varautunut ruoan suhteen. Ikää molemmilla lapsilla 4v. Naapurin lapsi on oikeasti ylipainoinen. Painaa varmaan jo 20 kiloa ja vyötärö housuissa kiristää :/ Nyt annoin jäätelöä jälkkäriksi ja tuo kyseli vielä toista Eskimo-puikkoa, en antanut...
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt pakko kirota, että voi vittu tällaisia aloituksia...Ja voi vittu tuollaisia ihmisiä. Tukehdu nakkiisi ap
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hah:Juuri katselin kaupassa tämän palstan innoittamana ison marketin lapsiperheitä. Aika monessa ylipainoisessa perheessä kärryissä näkyi olevan sekä sipsipussi että ylilihava leikki-ikäinen! Siis eikö ne jaksa edes kaupassa kävellä? Ja kun vanhemmat ovat lihavia niin tottakai myös lapsi omaksuu perheen epäterveet ruokatavat. Sääli katsella vaikkapa 4-vuotiasta, jolla länkisääret ja hiki päässä pienenkin liikkumisen takia, hengästymisestä puhumattakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt pakko kirota, että voi vittu tällaisia aloituksia...Ja voi vittu tuollaisia ihmisiä. Tukehdu nakkiisi ap