M
moimoi83
Vieras
Oon ensviikolla järjestämässä pariskunta iltaa ja kyselisin ideoita mitä ohjelmaa voisi järjestää illanistujaisiin.. ei mitenkää lasten juhla tyyliin että nyt leikitään jne jne vaan ihan aidosti hauskaa tekemistä.
Juomapelit on jo niin nähty.
Lautapelejä? korttipelejä ? Visoja ? osaisitteko suositella =)
Juomapelit on jo niin nähty.
Lautapelejä? korttipelejä ? Visoja ? osaisitteko suositella =)