Ohjelma: Nadya suleman - katsoitko eilen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä olet ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siihen en osaa sanoa, että onko hyvä äiti, en nähnyt alusta asti. Mutta oikeesti; ei kyllä riitä huomiota kaikille lapsille ja ovat kokoajan näytillä, kun äippä elättää niillä tuloilla. Sääli lapsia.

Mitä muita tuloja äidillä olisi elättää niitä kaikkia lapsia ellei niillä rahoilla mitä mediasta saa? Tuskin lapsilisät siihen riittää tai tuet?

No jaa, totta että epäreilu tilanne lapsia kohtaan kaiken kaikkiaan. Luulempa etteivät ne kahdeksan pientä tunnista äitiään hoitajien joukosta. Ja isommat lapset varsinkin jäävät huomiotta. Selittää täysin Elijahin käytöksen kun kohteli äitiään niin huonosti.

Sen Elijahin kanssa se koko ajan taisteli, taitaa lapsi jäädä vähälle huomiolle kun on niitä monta hoidettavaa :/ Mun mielestä on väärin että se tienaa rahansa esittelemällä niitä lapsiaan.

mä rupesin kelaamaan tän naisen vaihtoehtoja. ihan sama mitä alkaisi työkseen tekemään, lopputulos olisi kuitenkin se, että näkisi lapsiaan vielä vähemmän. kyllä tuo lapsilla rahastus on ehkä se paras vaihtoehto. :/
Kumma kyllä, mutta näytti ihan siltä, että itselleen tuolla tädillä tuntui olevan aikaa ihan riittävästi. :)
Mä en halua arvostella äitinä häntä, mutta tuollainen huomionhakuisuus on kyllä naurettavaa.

hoiti hyvin hommansa. entä sitten esim.onhan täälläkin isoja perheitä.lest.perheissä saattaa hyvinkin olla 14 lasta. eikä heitä vihata sen takia.en oikein ymmärrä miksi häntä vihattiin.??hyvin elätti perheensä ja oli todella omistautunut lapsilleen.

Siihen nähden että yh-äidillä on 14 lasta hoidettavana, joista 8 on pikkuvauvoja, Nadya suoriutui hemmetin paljon paremmin kun monikaan pienen perheen mamma!!

Nadya teki päätöksen ettei halua abortoida yhtään vauvoista ja hän kantaa nyt valintansa seuraukset kuin aikuinen ikään ja tekee parhaansa lastensa eteen. Minulta hatunnosto.

Mutta eikös ne kaikki lapset olleet alle 9 v?
Se on vähän liikaa.
Ja kun aikuisia periaatteessa vain yksi, vaikka muitakin hoitajia mutta ei kahta vanhempaa.
Eikö ne 6 olisi kyllä jo riittäneet yhdelle naiselle?
Tosi pieniä oli muutkin lapset...
Kyllä vähän säälitti ihan kaikki.
Äitikin.
Ei ole helppoa...ja tuohon rahastukseen, se on musta ainoa oikea ratkaisu.

Elijahin käytös vaikutti samalta kuin meidän 5-vee pojan... ja hänellä todettu adhd. Tajuaisivatpa viedä pojan lääkärille...

Joo naikkonen on käyttänyt lasten varjoa itsensä kunnossa pitämiseen. Näitte varmaan miten oli mahakin jo lähtenyt? Hän oli käynyt melkein heti vauvojen synnyttyä leikkauttamassa mahan ja rinnat uuteen uskoon.

Mutta eihän tuohon kohtaloon oisi voinut vaikuttaa muulla tavalla kuin olla menemättä enään alkionsiirtoon. Se että vauvoja tulikin kahdeksan, oli vain "huonoa tuuria". Keskeytykseen en olisi pystynyt itsekään. vaan kärsinyt seuraukset. Ja ukson ettei hänen elämä mitään herkkua ole. Näkihän sen. Ja tuosta raha-asiasta voisi kiistellä kauan. Minusta hänen tulisi saada elättää perhettään niillä. Mutta ei käyttää itseensä niitä rahoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
hoiti hyvin hommansa. entä sitten esim.onhan täälläkin isoja perheitä.lest.perheissä saattaa hyvinkin olla 14 lasta. eikä heitä vihata sen takia.en oikein ymmärrä miksi häntä vihattiin.??hyvin elätti perheensä ja oli todella omistautunut lapsilleen.

no noissa perheissä tuskin 8/14 lasta on vauvaikäisiä :whistle: nuorinkin on v. 2001 syntynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Miksi häntä vihataan niin paljon? Katsoin alun mutta uni vei voiton.

esittelee lapsiaan ja perhettään julkisuudessa että saa siitä rahaa.

Millä tavalla esittelee? Tyyliin Seiskassa vai että suostuu dokumentteihin, vai onko hän median keskipisteessä ilman että itse vaikuttaa siihen?

Säälitti ne isommat lapset jotka etsi tietoa äidistään netissä missä törmää kaikkeen paskaan. Muutenkin lapset oli vähän heitteillä, puhuvat rumia ja se poikakin heitti äitiään ruuvimeisselillä nenään. Minkä ikäiset ne kaksosetkin oli, saavatko tarpeeksi huomiota äidiltään. Noi lapset vielä huostaanotetaan. Äitikin sekaisin matkiessaan Angelina Jolieta. Mitä se Nadya surkutteli, että on pilannut lasten mahdollisuudet tutusta biologiseen isään? Kun piti kahdeksan vauvaa?

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Miksi häntä vihataan niin paljon? Katsoin alun mutta uni vei voiton.

esittelee lapsiaan ja perhettään julkisuudessa että saa siitä rahaa.

Millä tavalla esittelee? Tyyliin Seiskassa vai että suostuu dokumentteihin, vai onko hän median keskipisteessä ilman että itse vaikuttaa siihen?

no esim. huhtikuussa 09 kirjoitti sopimuksen reality-ohjelmasta englantiin.

on ohjelmia, lehtihaastatteluja..

Alkuperäinen kirjoittaja g:
NO MILLÄ SE NE LAPSET ELÄTTÄÄ MUUTEN?
eikä toi ole parempi että ne on kotona eikä jossain laitoiskessa missä saa sitäkään huomiota!!!!!!!!!!!!

no jos mä pidän tieten tahtoen 8 vauvaa jo 6 lisäks niin en kyllä ajatellu julkkikses ruveta ja esitellä lapsia niin telkkarissa kuin ympäri lehtien sivuja.

Ei ole ihan terve se nainen.

Se halusi lisää lapsia, ja lääkäri erotettiin virasta, kun yh:lle laittoi kohtuun hedelmöitettyjä alkioita 6 yhtä aikaa, joista 2 jakaantui ja tuli siis 8 yhteensä.

ihmiset on katteellisia.. siis miksi vihata 14 lapsen yh äitiä, joka ei itse ole valinnut että saa kahdeksikon, lääkäri joka sen hänelle teki on saanut potkut.. siis todella sairasta vihata naista joka haluaa vain elättää perheensä! on vaan otettu ns. silmätikuksi ja häntä arvosteltaisiin tekisi hän mitä hyvänsä!

Alkuperäinen kirjoittaja sairasta:

Se halusi lisää lapsia, ja lääkäri erotettiin virasta, kun yh:lle laittoi kohtuun hedelmöitettyjä alkioita 6 yhtä aikaa, joista 2 jakaantui ja tuli siis 8 yhteensä.

siis EI OLE terve se lääkäri!!! ei nainen itse ole päättänyt monta sinne laitetaan!! siis tuo juts niin sairasta syyttää tätä äitiä koska syyhän on tässä lääkärissä!!

http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=217334

Minun mielestäni Nadya ei kyllä käyttäytynyt kuin aikuisen kuuluisi käyttäytyä,huusi ja riehui lapsille koko ajan (isommille siis) sekä omalle äidille,eikä sillä ollut mitään kuria niille lapsille.Jos ei totellut niin ainoa mitä se teki oli että alkoi huutamaan. Yhdellä lapsista oli huuli(kitalaki)halkio,miksei sitä oltu leikattu jo vaikka lapset oli 9kk? se yksi poika oli varmasti joku ADHD. Onneksi en ole sen ihmisen housuissa,ei kyllä käy kateeksi!Siellä vallitsi koko ajan täysi sekasorto,jos pienimmät olikin tyytyväisiä niin isommat riehui ja haki sillä huomiota.

mikään media ei olis kiinnostunut 6 lapsen yksinhuoltajasta. mutta sitten kun siihen lisätään 8 vauvaa, niin johan markkina-arvo nousee.

Vain amerikassa tuollainen on mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja sairasta:

siis EI OLE terve se lääkäri!!! ei nainen itse ole päättänyt monta sinne laitetaan!! siis tuo juts niin sairasta syyttää tätä äitiä koska syyhän on tässä lääkärissä!!

Tietenkin Nadya itse halusi lisää lapsia. Ei ole lääkärin syy! Nadya itse päätti kuinka paljon halusi.

Ja minä esikoisen ja kaksosten äitinä pidentää jatkuvasti huonoa omatuntoa siitä ettei minulla tunnu riittävän päivässä tunnit huomioimaan kaikkia tarpeeksi. Ehkä pitäis nyt lopettaa poteminen?

Yhteistyössä