"Sinun on nyt vaikea käsittää asiaa, koska olet ilmeisesti aina kuulunut valtaväestöön?"
Mistä kuvittelet tietäväsi mihin vähemmistöihin kuulun? Suomalaiset ovat globaalissa mielessä vähemmistö.
Olen kuulunut koko ikäni lahkoon, mikä on luojan kiitos vähemmistö. Aikuisiällä eronnut. TIEDÄN todellakin mitä on kuulua vähemmistöön, paremmin kuin sinä todennäköisesti. Ja tiedän tasan tarkkaan mihin minut luokittelisit ja yleistäisit, jos kertoisin lahkon nimen.
"Kokeilepa maahanmuuttoa joskus niin tiedät mistä tämäkin kirjoittaja puhuu. Ilmeisesti olet valmis hyväksymään syrjinnän ja epätasa-arvon tukemisen ilmaisunvapauden nimissä?"
Sananvapaus on kyllä yksi tärkeimmistä ihmisoikeuksista. Kerro minulle ne kohdat ap tekstissä missä on rasismia ja syrjintää jotain tiettyä rotua/ihonväriä vastaan, kiitos.
"Koska sinulla on oltava oikeus sanoa mitä haluat, miten haluat, missä haluat on yhdentekevään vaikka tämä loukkaa ihmisiä ja vaikeuttaa heidän eläämäänsä muutenkin (jokainen tälläinen syrjinnän hippunen tukee sitä toista hippusta, ja nämä sitten hiljalleen muodostavat yleisesti hyväksytyn mielipiteen)."
Miten helvetissä nettikeskustelu voi vaikeuttaa ihmisten elämää? Vaikeuttaako tämä jotenkin konkreettisesti jonkun Muhammedin elämää? Onko tässä nimetty ketään yksilöä ylipäätään? Miksi hitossa sitten kukaan yksilö loukkaantuisi?
"Väität etteivät ihmiset ole minulle tasa-arvoisia. Minulle, henkilökohtaisesti he ovat, mutta eivät tässä maassa tai maailmassa. Oman ideologian takia on turha kieltää asioiden todellista laitaa. Ja on hyvin kummallista kommentoida, että minä pidän ihmisiä epätasa-arvoisina kun olet itse valmis niputtamaan kaikki mamut yhteen ja tämä joukko on sinusta selvästi vähempiarvoinen kuin "kantasuomalaiset", tappajia, silpojia jne."
Älä viitsi, haukuit ihmisryhmän kuka on eri mieltä kanssasi idiooteiksi jne sivistyneillä nimityksillä. En minä ole ketään haukkunut. Eikä aloituksessakaan ketään mainittu vähäarvoisiksi. Sulla lentää mielikuvitus pahasti kukkahatun sisällä, näet mitä haluat nähdä.
JA EDELLEEN, jos lähes kokonainen KANSA silpoo lapsiaan, niin kyllä, minä kutsun heitä SILPOJIKSI. Vaikka 1/10 ei silpoisi.
Ja luuletko että sotivat ihmiset eivät tapa? Vai luuletko, että kukaan Suomesta turvapaikkaa hakeva somalimies ei ole osallistunut sotaan? Kuka siellä sitten taistelee?
"Yleistämisen ongelma on se, että jokainen yksilö aletaan näkemään sen kautta. Sinut voisi esimerkiksi sitten tilastojen mukaan luokitella kouluttamattomaksi ja väkivaltaiseksi, älykyydeltäsi keskimääräistä vajaammaksi, ihan vaan siksi että kuulut mielipiteiltäsi siihen ryhmään jossa nämä piirteet ovat yleisiä? Kun tämä sitten vaikeuttaisi työn saantia, ihmissuhteita, lastesi hyvinvointia jne. niin sekin olisi sinusta ihan ok vain siksi, että yleistettävä on. Totuus on, että yleistyksiä tehdään ongelmien ratkaisemiseksi, syy-seuraus suhteiden löytämiseksi, tieteellisessä tutkimuksess joka toimii hyvin eritavoin kuin sinä."
Minua luokitellaan jatkuvasti yleistäen. Olen nainen, suomalainen, äiti. Monta stereotypiaa keksit minusta?
Miten kouluttamatonta voi haukkua kouluttamattomaksi?
-yleismääritelmä: kaikki 15 v. ja vanhemmat osaavat lukea ja kirjoittaa
koko väestö: 37.8%
miehet: 49.7%
naiset: 25.8% ( arvio 2001)
vaesto
Onko nettisivusto rasistinen ja syrjivä, kun väittää kouluttamatonta kouluttamattomaksi?
"Valitat etten vastaa kysymyksiin, itse et vastaa omiini juuri ollenkaan. Sinusta siis olisi ok tuo antamani aiempi esimerkki imettämättömistä äideistä? Että heidän kohdalla voidaan rankasti yleistää tälläisessa nettikirjoittelussa, koska tilastot on mitä on?"
No hitto, en muista enää mitä sanoit imetyksestä. Yleistäen jos puhutaan suomalaisten imetyksestä, imetyksessä onnistuneet ovat vähemmistö, ja enemmistö tarjoaa korviketta. Voidaan siis yleistää, että suomalainen nainen ei osaa/halua imettää.
Loukkasinkohan nyt pahasti itseäni imetyksessä epäonnistuneena? hmm..